Gå til innhold

Madrugada - En æra er over


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Madrugada

 

Undertegnede var på Madrugada sin siste konsert i Oslo Spektrum på Lørdag. Det var et verdig farvel med et av Norges største band igjennom tidene. Det er en trist dag virkelig når man tenker igjennom at bandet skal oppløses når de hadde så mye gående, og rakk å produsere veldig mange flotte sanger. Og jeg må selvfølgelig ikke glemme hvilket tap det var for musikk generelt da Robert Burås ble funnet død med sin gitar i fanget...

 

Diskuter alt om Madrugada her, især hva dere synes om demmes musikk og nå deres avskjed i Norsk musikkhistorie.

 

1218709457208_Madrugada2008_Titt_2084701m.jpg

 

Madrugada lever videre i musikken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var så heldig å få sett dem fem ganger, to av dem var på Samfundet her i Trondheim nå for tre uker siden. Er selv født og oppvokst på samme plass Madrugada kommer fra og alle som en er meget stolte av hva de har gjort. Ikke bare den knallgode musikken, men også at det er mulig for oss å bli noe. Virkelig synd at Robert gikk bort, Madrugada ble ikke det samme. Altså, den besetningen de har hatt i år er meget bra, men det ble ikke det samme uten han. Husker konserten deres i 2005 på hjemmebane i Vesterålshallen. 2200 mennesker kom, har aldri vært så mange på en konsert før. Madrugada leverte så til de grader selv om Robert også hadde influensa. Nei, det kommer til å ta en stund før vi får et band som Madrugada igjen.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest member-101642

Madrugada var veldig bra, men alle band har sin tid. Jeg har studioalbumene deres i et fysisk, originalt format, men det er ikke ofte de spilles. Likevel blir jeg aldri skuffet når jeg lytter til dem. Grit er favoritten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...