Gå til innhold

WD HD TV Erfaringer ?


Anbefalte innlegg

Det følger med 4 små runde selvklebende puter som man skal feste under boksen. Det følger med 3 små avlange puter også, men jeg vet ikke hvor det er meningen at disse skal festes :S Noen som har forstått det?

Jepp, de ska på høyre side sett forfra. Slik at du kan sette den på høykant som hdene, rimelig bortkastet egentlig da hdmien og de andre kablene vil vri den alleveier så den står ikke noe serlig støtt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, de ska på høyre side sett forfra. Slik at du kan sette den på høykant som hdene. rimelig bortkastet egentlig da hdmien og de andre kablene vil vri den alleveier så den står ikke noe serlig støtt.

 

Aha, den er grei :yes: Satt den slik på høykant nå siden det passer meg best, og det funker greit så lenge man har litt orden på kablene og ikke dulter borti den.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hjelp! De siste dagene har tidslinja vært borte ved avspilling av video. Jeg trykker "enter" under avspilling og det dukker opp en tom tidslinje der haken ikke beveger seg det spor. Jeg får ingen opplysning om tid heller. Boksen har blitt slått av og på men fremdeles ingen forandring. Jeg har ikke oppdatert firmware heller.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Hjelp! De siste dagene har tidslinja vært borte ved avspilling av video. Jeg trykker "enter" under avspilling og det dukker opp en tom tidslinje der haken ikke beveger seg det spor. Jeg får ingen opplysning om tid heller. Boksen har blitt slått av og på men fremdeles ingen forandring. Jeg har ikke oppdatert firmware heller.

Akkuratt det samme problemet her også. Har ikke gjort noe med boksen og har samme "problem". Boksen er ikek skrud av og var inne på samme film, neste dag var tidslinjen borte. Irriterer meg fortsatt at den ikke viser en masse .iso/.img filer jeg har.
Lenke til kommentar

Akkuratt det samme problemet her også. Har ikke gjort noe med boksen og har samme "problem". Boksen er ikek skrud av og var inne på samme film, neste dag var tidslinjen borte.

 

Problemet ser nå ut til å ha løst seg, etter at jeg dro ut strømkabelen og lot den stå uten strøm et kvarters tid.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har erfaringer med Twonky og hvordan det fungerer sammen med WD TV Live?

 

http://www.twonkymedia.com/installs.html

 

Det var hos Western Digital jeg fant noe om Twonky, men har ingen erfaring med slik programvare eller mediaavspillere selv ennå.

 

Ser at WD TV Live skal ha DLNA-støtte, så hvor bra fungerer f.eks. Twonky sammen med den?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Living_Network_Alliance

 

Noen som vet om det blir tastatur(USB)-støtte eller ext3-støtte i WD TV Live?

 

Trodde disse boksene var populære. Tråden her har blitt ganske død nå synes jeg. Finnes det en mer aktiv tråd på diskusjon.no om disse boksene (Live inkludert)?

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Trodde disse boksene var populære. Tråden her har blitt ganske død nå synes jeg.

 

Overrasket selv. Interessen rundt boksen her på forumet falt over natta.

 

Uansett, strålende fornøyd med min WD TV Live. Håper de kan skifte bakgrunnsfargen til WD TV layouten, for jeg har gått meg litt lei av den blå fargen. Har de muligheten til å legge ved dette i en firmware oppdatering om de vil? I så fall forstår jeg ikke hvorfor det ikke skjer.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Det sier seg erfaringsmessig selv svaret på spørsmålet om risiko. Ja, det er alltid en risiko med modifisert firmware. Men, det kommer jo helt an på kompetansenivået og kvalitetssikringen hos programmerer av firmware.

 

Så må du ikke glemme selve "flash'ings" prosessen. Den kan alltid gå i stå, f.eks. om strømmen falt bort noen sekunder.

 

Du bør omformulere spørsmålet til hva folks erfaringer er med disse alternative firmware's og hvilken firmware de har hatt suksess med. Tar dere oppfordringen å svare på det?

Lenke til kommentar

Selv synes jeg boksen virker helt greit ennå, har brukt den nå i noen måneder. Det som jeg savner mest er mulighet for subs, dvd meny og litt bedre støtte for formater ( spesielt .iso/.img osv)

 

det er støtte for subs.. Både inkludert i .mkv og som vanlige sub tekst filer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...