Gå til innhold

AOE 2: The Conquerors - kamper via Hamachi


Anbefalte innlegg

Et forslag fra meg er:

- Location: Coastal/Mediterranean. Uenig, tror Black Forrest er den som blir spilt mest, fulgt av Yucatan og Mongolia.

- Size: Medium (4). For litt lengre kamper kan vi kjøre 6, men så er det om det er lange games man er ute etter...

- Resources: Standard Enig

- Population: 200 Enig

- Reveal map: Normal Enig

- Starting age: Standard Enig

- Victory: Conquest Enig

 

Team together På Enig

All techs Av Enig

Team together På Enig

Record game På Enig, som publiseres i førsteposten

 

Enig med deg her dassen, men først trenger vi ivertfall 6 lag for i det hele tatt å ha en turnering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte at side dette er en turnering, så ville det være mest fair om vi også har med en del vann, da det finnes en del naval civilizations i AOE, så får disse også utnyttet egenarten sin?

 

Men hvis ingen av deltagerne føler de trenger vann, så spiller jeg gjerne Black Forest.

 

Ang map size, vil det ikke være dumt å satse på lange kamper, det er jo en del runder som skal gjennomføres?

 

Også en ting til, hvordan ser du for deg at turneringen skal foregå Nebbdyret (med hensyn til kampoppsett)?

Lenke til kommentar

Resultater av 1vs1vs1 kamp natt til 16 Desember 2008.

 

 

 

|L2P|Killalot vs. |c3|Eirik vs. IamGM

 

Winner:IamGM

2.plass:|L2P|Killalot

3.plass:|c3|Erik

 

Game: Random map

Location: Ghost Lake

Size: Medium

Resources: Standard

Reveal map: Normal

Pop limit: 200

Tid: Omkring 5,5 t

 

post-39786-1229462910_thumb.jpg

post-39786-1229462954_thumb.jpg

post-39786-1229462973_thumb.jpg

post-39786-1229462997_thumb.jpg

post-39786-1229463048_thumb.jpg

post-39786-1229463083_thumb.jpg

post-39786-1229463172_thumb.jpg

 

 

 

 

Ser forresten IamGM satte rekorder på både Units Killed, Units Lost og Buildings Razed. Dette var et nice game! Ta kontakt på PM om du er interessert i recording. Advarsel:vi spilte i nesten 5 og en halv time.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Resultater fra 1v1v1 kamp 16. Desember:

 

Recording: http://files.filefront.com/recorded+game+1...;/fileinfo.html

 

Så på recordinga nå. Damn du tok dem raskt. Burde hatt 2 vs 1 den runden.

 

Ja, kanskje.

 

Er vel spesielt Rebel som er farlig av de 2. Hadde jeg ikke angrepet tidlig ville det blitt jevnt.

 

Tummy har nok ikke spillt veldig mye online. Kunne nok ha tatt han ut mye tidligere. Vant på en måte når jeg tok ut Rebel.

Lenke til kommentar
Resultater av 1vs1vs1 kamp natt til 16 Desember 2008.

 

 

 

|L2P|Killalot vs. |c3|Eirik vs. IamGM

 

Winner:IamGM

2.plass:|L2P|Killalot

3.plass:|c3|Erik

 

Game: Random map

Location: Ghost Lake

Size: Medium

Resources: Standard

Reveal map: Normal

Pop limit: 200

Tid: Omkring 5,5 t

 

post-39786-1229462910_thumb.jpg

post-39786-1229462954_thumb.jpg

post-39786-1229462973_thumb.jpg

post-39786-1229462997_thumb.jpg

post-39786-1229463048_thumb.jpg

post-39786-1229463083_thumb.jpg

post-39786-1229463172_thumb.jpg

 

 

 

 

Ser forresten IamGM satte rekorder på både Units Killed, Units Lost og Buildings Razed. Dette var et nice game! Ta kontakt på PM om du er interessert i recording. Advarsel:vi spilte i nesten 5 og en halv time.

Recording: her

Lenke til kommentar
Også en ting til, hvordan ser du for deg at turneringen skal foregå Nebbdyret (med hensyn til kampoppsett)?

 

Jeg tror vi må gå rett på utslagsrunder, vinn eller forsvinn, siden vi er så få.

 

Sånn at deltagerne deles inn i par og vinneren går videre?

 

Kan jeg foreslå at alle møter alle en gang og at de to eller fire beste går videre til finale eller semifinaler?

Jeg vet dette kanskje tar litt lenger tid, men hvis vi får oversikt over når de ulike lagene har anledning til å ta et game kan det gå effektivt i løpet av en til to dager.

 

EDIT: Alle kan møte alle i løpet av 5 runder

 

Ellers kan noen være mer heldige med motstanderen enn andre kanskje?

Endret av RebelXsi
Lenke til kommentar
Også en ting til, hvordan ser du for deg at turneringen skal foregå Nebbdyret (med hensyn til kampoppsett)?

 

Jeg tror vi må gå rett på utslagsrunder, vinn eller forsvinn, siden vi er så få.

 

Sånn at deltagerne deles inn i par og vinneren går videre?

 

Kan jeg foreslå at alle møter alle en gang og at de to eller fire beste går videre til finale eller semifinaler?

Jeg vet dette kanskje tar litt lenger tid, men hvis vi får oversikt over når de ulike lagene har anledning til å ta et game kan det gå effektivt i løpet av en til to dager.

 

EDIT: Alle kan møte alle i løpet av 5 runder

 

Ellers kan noen være mer heldige med motstanderen enn andre kanskje?

 

At noen er heldigere enn andre er det i alle turneringer inne sport, osv. Det er bare noe folk må akseptere. Og hvis turneringen skal gå over 5 kamper +, så kan det ta sin tid, og det er ikke sikkert alle har tid til dette.

Lenke til kommentar
At noen er heldigere enn andre er det i alle turneringer inne sport, osv. Det er bare noe folk må akseptere. Og hvis turneringen skal gå over 5 kamper +, så kan det ta sin tid, og det er ikke sikkert alle har tid til dette.

 

Det er haken.

Men 5 kamper over 3 dager når alle har julefri (hvis ingen jobber da) bør vel være mulig?

(Finaler er kanskje ikke nødvendig hvis alle har møtt alle)

Lenke til kommentar
At noen er heldigere enn andre er det i alle turneringer inne sport, osv. Det er bare noe folk må akseptere. Og hvis turneringen skal gå over 5 kamper +, så kan det ta sin tid, og det er ikke sikkert alle har tid til dette.

 

Det er haken.

Men 5 kamper over 3 dager når alle har julefri (hvis ingen jobber da) bør vel være mulig?

(Finaler er kanskje ikke nødvendig hvis alle har møtt alle)

 

Kommer jo an på hvordan poengstillingen er, det kan jo ende likt mellom noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...