Altobelli Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Hei, har akkuratt gått til anskaffelse av FSX. Pga. søvnmangel greide jeg ikke se forskjell på en Q og en O, og dette resulterte i 3-4 bomforsøk før jeg fikk det til. Når jeg endelig ble godjent fikk jeg beskjed om at jeg hadde brukt opp antall mulige reg. forsøk, hva skal jeg gjøre? vil en re-install fiske dette?
Submoose Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Haha, DRM ftw Du kan jo prøve å reinstallere, og hvis det ikke virker, så ringer du til Microsoft og forklarer problemet.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Konklusjon: Ikke installer spill når du er trøtt?
vikingkylling Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg prøvde koden til SimCity4 fjorten (14!) ganger før jeg endelig fant den rette fordi den var så håpløs å lese. Noen bedre?
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg fikk ikke til min SimCity 4 kode, så jeg solgte skiten til en kamerat som greide det på første forsøk
Leakim Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg prøvde koden til SimCity4 fjorten (14!) ganger før jeg endelig fant den rette fordi den var så håpløs å lese. Noen bedre? Telte du?
Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg prøvde koden til SimCity4 fjorten (14!) ganger før jeg endelig fant den rette fordi den var så håpløs å lese. Noen bedre? Jeg satt i en halv time faktisk for å taste rett kode på FM 09. Var like før jeg ga opp og sendte spillet i retur til cdon. Greiene er at der er I og 1 og T så og si identiske. O og 0, B og 8 er og meget vanskelig å skille. Er nesten sikker på at jeg prøvde mer enn 14 ganger, men til slutt funket det. Ble veldig lettet, trodde først at en pirat hadde brukt min lovlige key.
karakas Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Pirater trenger ikke key til FM. Det er det som er så komisk, piratene har mindre problemer enn de som faktisk kjøper spillene.
Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ok, trodde pirater også måtte ha en nøkkel. Men ja det er jo litt komisk at vi som betaler for et spill skal slite med nøkler og begrenset installasjoner, mens de som laster ned får det så lett som bare det.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Ok, trodde pirater også måtte ha en nøkkel. Men ja det er jo litt komisk at vi som betaler for et spill skal slite med nøkler og begrenset installasjoner, mens de som laster ned får det så lett som bare det. pirater trenger også nøkler, men der kommer de med 1 som virker i text format slik at man slipper å gjette.
karakas Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Nei, pirater trenger ikke nøkler for å installere FM09.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Og hvordan vet du det? Busted! Det sier jo seg selv at de virker i text format.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå