Gå til innhold

[Løst]Bug i Far Cry 2!


Anbefalte innlegg

Hei jeg har et problem. Her om dagen spillte jeg Far Cry 2 of fant et hus som egentli ikke var mulig å komme inni, pga ingen åpene dører eller vinduer. Men når jeg gikk mot det så "forsvant" huset og jeg kunne gå inn man så bare en slags tegning av veggene.Men jeg kunne gå inn og ut gjennom den "åpene" døra. Så skulle jeg filme det med xfire og lagret derfor spillet, gikk ut av det, åpnet xfire også åpnet jeg spillet igjen. Mens jeg filmet skulle jeg sjekke om folka utenfor huset kunne se meg og derfor skjøt jeg en av dem. De så meg og skjøt som bare det.Derfor lagret jeg inni huset og gikk ut av spillet.

Men når jeg åpnet spillet igjen og loadet kunne jeg fortsatt skyte dem men nå så de ikke meg og jeg kom meg ikke ut av huset. Så nå står jeg der inni huset uten noen måter å komme ut på. Har seff bare saver inni huset.

 

Info: Act 2 42%

 

Link til en video (P.S må ha xfire acount)

http://www.xfire.com/video/4186e/

 

 

Hvis det er noe mer dere lurer på så er det bare å spørre.

 

På forhånd takk!

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser ut som du bare får loade et tidligere save. slike ting skal ikke skje, og det er ikke unormalt at ting endrer seg når du saver og loader.

 

Au da..

 

Det så kjipt ut, ja..

Det minner meg om BF2. Der går det også ann å glitche seg inne i byggninger slik at du kan skyte innenfra og ut, men ikke omvendt. Bortsett fra at man kan gå rett ut igjen når man vil..

 

Ja.. Jeg pleier ALTID å lage en "sikkerhets-save" når jeg spiller, (spill generelt)

I tilfelle slike ting skulle skje..

 

Det er vell egentlig bare 2 muligheter her..

 

1. Start spillet på nytt, altså helt fra starten (Utrolig kjipt, men...)

2. Hvis noen har kommet omtrent der du er i spillet, kan de bare sende saven sin til deg.

Eller hvis de i det minste har kommet til del 2 av spillet.. Du vil jo ikke miste

noe av spillet.. (eneste problemet her er at du muligens vil ende opp med masse

våpen du ikke liker..^^)

 

Jeg har runna spillet, så du får ikke en hjelpende save fra meg. Jeg har heller ingen planer om å spille no serlig mere FarCry 2..

 

Håper det var til hjelp..

Lenke til kommentar
ser ut som du bare får loade et tidligere save. slike ting skal ikke skje, og det er ikke unormalt at ting endrer seg når du saver og loader.

 

Au da..

 

Det så kjipt ut, ja..

Det minner meg om BF2. Der går det også ann å glitche seg inne i byggninger slik at du kan skyte innenfra og ut, men ikke omvendt. Bortsett fra at man kan gå rett ut igjen når man vil..

 

Skulle akkurat til å si det. :wee:

 

Eneste du kan gjøre er vel å loade til en tidligere save. :S

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk ikke har flere savegames på forskjellige steder i spillet... Det er jo regel nr. 1 når man spiller slike spill, særlig når man leker seg med ymse bugs.

 

Jeg tror det finnes en trainer på nettet som kan lastes ned. Cheat codes for FC2 har jeg derimot ikke hørt noe om.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at folk ikke har flere savegames på forskjellige steder i spillet... Det er jo regel nr. 1 når man spiller slike spill, særlig når man leker seg med ymse bugs.

 

Jeg tror det finnes en trainer på nettet som kan lastes ned. Cheat codes for FC2 har jeg derimot ikke hørt noe om.

 

Har lasta ned en trainer men når jeg klikker på noen av tastene som skal brukes avslutter bare FC2 seg

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at folk ikke har flere savegames på forskjellige steder i spillet... Det er jo regel nr. 1 når man spiller slike spill, særlig når man leker seg med ymse bugs.

 

Jeg tror det finnes en trainer på nettet som kan lastes ned. Cheat codes for FC2 har jeg derimot ikke hørt noe om.

 

Har lasta ned en trainer men når jeg klikker på noen av tastene som skal brukes avslutter bare FC2 seg

 

Da er traineren utdatert.. Finn en trainer som virker på patchen

Lenke til kommentar
nei.. som han sier, har han ingen andre saves. Hvis han hadde hatt en annen save ville han vell aldri ha postet noe her.. ?

 

Nå må dere høre hva han sier!!

Litt vanskelig å høre når han bare skriver.

 

Da har dere kanskje problemer med å lese og da.. Han posta en link i posten sin til xfire, hvor du kan se problemet i BEVEGELSER.. wow, ja! Hvor han også snakker (altså bruker stemmen til å kommunisere) om problemet..

 

(Høres kanskje ut som om jeg er sur her, men jeg er ikke det :))

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar
nei.. som han sier, har han ingen andre saves. Hvis han hadde hatt en annen save ville han vell aldri ha postet noe her.. ?

 

Nå må dere høre hva han sier!!

Litt vanskelig å høre når han bare skriver.

 

Da har dere kanskje problemer med å lese og da.. Han posta en link i posten sin til xfire, hvor du kan se problemet i BEVEGELSER.. wow, ja! Hvor han også snakker (altså bruker stemmen til å kommunisere) om problemet..

 

(Høres kanskje ut som om jeg er sur her, men jeg er ikke det :))

 

Takk for at du svarer for meg!

Virker ikke som om alle gidder å lese førsteposten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...