Gå til innhold

Max Manus - Noen som gleder seg?

Galexon

Karakter for Max Manus  

128 stemmer

1. 1. Terningen landet på?

• Terningkast 1
      5
    • Terningkast 2
      2
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      24
    • Terningkast 5
      61
    • Terningkast 6
      26
    • Ikke sett filmen, kommer ikke til å se filmen, men må bare stemme allikevel.
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var i forbindelse med et arrangement, hvor vi trengte en kjendis. Du må gjerne prøve, men jeg tror Bjørn kan bli litt skummel når man ringer ham bare på faen. ;)

Endret av athorb
Skrevet

Dama til Bård Tufte ble ikke direkte happy ho heller. Menmen, nok snakk om kjendis-horeri. Jeg har som tidligere nevnt i tråden, troa på Max Manus. Norsk film går så det suser om dagen, og jeg tror MM vil bidra betraktelig til å gjøre inntektene enda høyere.

Skrevet

Gledet meg veldig til denne helt til jeg så Axel Hennie spiller i den... Han er sikkert en bra skuespiller, men jeg ville helt klart ha hatt ukjente skuespillere. Han tar fokus for mye bort fra resten av filmen.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Norge tekster aldri norsktalende filmer, ikke engang for hørselshemmede. Kinofilmer, vertfall. Kanskje du må vente på DVD-en. Dårlig gjort indeed.

Endret av Speik
Skrevet

jeg måtte se han Gunnar Sønsteby på Grosvold for å få øynene opp for denne filmen. han sa den var realistisk.

nå gleder jeg meg. for noen typer..

Skrevet
Norge tekster aldri norsktalende filmer, ikke engang for hørselshemmede. Kinofilmer, vertfall. Kanskje du må vente på DVD-en. Dårlig gjort indeed.

Det ble tekstet på fritt vilt og en til som jeg ikke husker hvilken. Håpet at utviklingen skulle fortsette, men nei :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...