Gå til innhold

Lasertråden – for oss interesserte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold deg til 50 mW, du vil ikke bli mer fornøyd med en 100 mW. Jeg har en 50 mW untrue, og kunne ikke tenke meg sterkere til mitt bruk. Derimot, skal du brenne og vandalisere, gå for rød og ikke grønn.

 

Konklusjonen er: 50 mW > 100 mW grønn. Egentlig holder 30 mW i massevis. Og det er ikke slik at dobbel styrke betyr dobbelt så sterk stråle. De som tror det kan tydeligvis lite om lasere.

Endret av Ishq
Lenke til kommentar

Lyse på lyssensoren slik at den trur det er dag. Trafikk farlig, og etter min mening så burde det være ulovlig. Du vil vell ikke at noen skal kjøre på en 6 åring som går over gata fra lekeplassen og hjem??

 

Er det det som automatisk skjer når du får ei gatelykt til å skru seg av?

 

 

Uansett så vil vel denne gatelykten skru seg på igjen når vedkommede har videre til neste lykt\ gått for å se barnetv.

Folk krasjer ikke automatisk når de kjører for fort, men sjansen er mye større.

Slutt å leve naiv.

 

Og det er fullt mulig å skru av gatelyktene, de er av så lenge du har laseren der, pluss litt til

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Noen som har bestilt fra wickedlasers.com ? Lurer litt på leveringstid og toll ? noen som vet ? :)

Skal så kjøpe meg en S3 Series 1W laser :D

 

Får du neppe gjennom tollen, lasere over 0.5 Watt er ulovlig i Norge, med mindre du har tillatelse

 

 

Bah.. burde jeg kansje vist :( Ingenting som er morro er lov i norge :)

Hvordan er det med å få tillatelse da ? er det noe ola nordmann kan gjøre ?

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra wickedlasers.com ? Lurer litt på leveringstid og toll ? noen som vet ? :)

Skal så kjøpe meg en S3 Series 1W laser :D

 

Får du neppe gjennom tollen, lasere over 0.5 Watt er ulovlig i Norge, med mindre du har tillatelse

 

 

Bah.. burde jeg kansje vist :( Ingenting som er morro er lov i norge :)

Hvordan er det med å få tillatelse da ? er det noe ola nordmann kan gjøre ?

 

1. Joda, den går lett over tollen. Selv om de i prinsippet er ulovlig, bryr ikke tollerene seg det spor.

 

2. Ikke kjøp fra wickedlasers. Er dårlig kvalitet, service og veldig dyrt. Her har du en minst like god en til nesten halvparten av prisen: http://www.o-like.com/index.php?main_page=product_info&cPath=9&products_id=78&zenid=b7fd241a5cd1f0ad6439d0bb800bc722

Lenke til kommentar

 

2. Ikke kjøp fra wickedlasers. Er dårlig kvalitet, service og veldig dyrt. Her har du en minst like god en til nesten halvparten av prisen: http://www.o-like.com/index.php?main_page=product_info&cPath=9&products_id=78&zenid=b7fd241a5cd1f0ad6439d0bb800bc722

 

Hvis det er en bedre laser, hvorfor heter den 1 W (1 watt?) men står oppført med 700mW litt lenger nede?

 

Wicked lasers arctic er heller ikke mer enn ~700mW. Dette firmaet lyver hvertfall ikke om styrken. Er bedre pga kan fokuseres, firmaet har bedre service, bedre kvalitet.

 

http://laserpointerforums.com/f65/30-reasons-not-buy-wicked-lasers-arctic-s3-56289.html#post794342

Endret av Grix
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra wickedlasers.com ? Lurer litt på leveringstid og toll ? noen som vet ? :)

Skal så kjøpe meg en S3 Series 1W laser :D

 

Får du neppe gjennom tollen, lasere over 0.5 Watt er ulovlig i Norge, med mindre du har tillatelse

 

 

Bah.. burde jeg kansje vist :( Ingenting som er morro er lov i norge :)

Hvordan er det med å få tillatelse da ? er det noe ola nordmann kan gjøre ?

Noen butikken kan klistre på et falskt klistermerke som tilsier at den er svakere en den egentlig er.
Lenke til kommentar

Har bestilt trur 50 mw fra dealextreme.com igår 4 okt..

 

Hvor ligger d ?

Er du sikker på at d er 50 mw og ikke løgn ?

god kvalitet ?

Hvor lang tid tar d omtrent ? bor helt i nord norge, Havøysund

 

Kan nok ta alt fra en uka til en måned avhenger av hvordan pakken sendes. Har inge''n erfaringer med akkurat DX.

 

Vær grei å ikke skriv på dialekt her på forumet, bare nynorsk og bokmål er tilatt.

Lenke til kommentar

oj, gjør det normalt, men vet ikke hvorfor jeg glemte det xD !

 

på bokmål da :

Jeg har bestilt en true 50 mw laser penn fra DealExtreme.com

 

Jeg lurer på :

Hvor det ligger?

Er du sikker på at det er 50 mw og ikke løgn ?

Hvor lang tid vil det ta omtrent ? (viktigste spørsmål) :p

Lenke til kommentar

Hvor hva ligger?

Dealextreme?

De er plassert i hong kong såvidt meg bekjent, og de som har "true" i navnet sitt, skal være det. Om det går an å sjekkes vites ikke, men du ser prisforskjell på True og de som ikke er True.

 

Når jeg har bestilt, så har det tatt fra rett over en uke til ca 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor hva ligger?

Dealextreme?

De er plassert i hong kong såvidt meg bekjent, og de som har "true" i navnet sitt, skal være det. Om det går an å sjekkes vites ikke, men du ser prisforskjell på True og de som ikke er True.

 

Når jeg har bestilt, så har det tatt fra rett over en uke til ca 2.

Takk for godt svar ! :)

litt kort leveringstid da.

Det stod det lå i Australia tror jeg :p, eller mamma sa d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...