Gå til innhold

A haunting in connecticut?


Anbefalte innlegg

Er dette en sann historie eller? Var et program om det på discovery channel, a hauting. Så på det og det var drit skummelt, var 11år.... Er lagd en bok om det som heter: A Dark Place: The story of a true haunting.. Det kommer også ut en film om det: A Haunting In Connecticut

Så på et forum om filmen, amerikansk.... Var det en gutt som bor i connecticut, i det strøket hvor det skjedde. Han fortalte at mor hans, bodde der da han var liten snakket hu med et av familie medlemme. De nevnte noe sånn demon greier sa han, og så gikk det programmet på Discovery channel. Å mor hans så på det så frika mor hans ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun bor der hvor det skjedde og hadde snakket med personer som det handlet om og trodde det bare var tull, men så kom det på tv..

..og når det er kommet på TV må det være sant? Hallo, du har hørt om underholdning, ala akutten, LOST, 71 grader nord osv? Det er altså ikke automatisk noe i dette bare fordi det er på TV... Like lite som det er noe i religion fordi NRK sender en gudstjeneste.. (Noe jeg som bidragsyter syntes de , NRK, skal slutte med!!) :)

Lenke til kommentar
Men hvordan vet du at det som står i biblen er usant da?

Pga. at jeg forutså det spørsmålet der så brukte jeg ikke det eksempelet, men jeg var virkelig fristet til å gjøre det.

 

Nei, vi vet ikke at alt ikke stemmer, men vi vet at mye ikke stemmer. Den motsier også seg selv, så da gjør den seg selv uriktig.

 

 

Men, ikke la dette bli en bibeldiskusjon, det er en slik allerede.

 

 

Poenget var at det at noe er skrevet i en bok gjør det ikke sant. Jeg kan skrive en bok om et troll som lever i kjelleren her, men det vil ikke bli mer sant av den grunn.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Men hvordan vet du at det som står i biblen er usant da?

Pga. at jeg forutså det spørsmålet der så brukte jeg ikke det eksempelet, men jeg var virkelig fristet til å gjøre det.

 

Nei, vi vet ikke at alt ikke stemmer, men vi vet at mye ikke stemmer. Den motsier også seg selv, så da gjør den seg selv uriktig.

 

 

Men, ikke la dette bli en bibeldiskusjon, det er en slik allerede.

 

 

Poenget var at det at noe er skrevet i en bok gjør det ikke sant. Jeg kan skrive en bok om et troll som lever i kjelleren her, men det vil ikke bli mer sant av den grunn.

 

OOOOOG -- viktigst av alt -- bøker blir ikke mer sanne uansett hvor mange som tror på dem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...