ArkivetxD Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Heisann Var nettop nede i by'n og kjøpte wow: wrath of the lich king. Bare lurte på om butikkene har lov til å selge det før Torsdag? Når the Burning Crusade kom ut hørte jeg om butikker som fikk bot pga at de solgte spillet før release dato.
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 nei dem har ikkje lov. men er noen som selger før alikevell.
Cpt Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) Som sagt over, det er ikke lov, men mang gjør det forde. Er jo ganske kjekt for folk som vil starte så tidlig som mulig med lvlingen, og ikke er på en overcrowded server. Edit: Men det hjelper lite å ha WOTLK før release siden man ikke kan entre northrend før kl. 00.00. Endret 10. november 2008 av Cpt
ArkivetxD Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Det er vel gjerne sånn at man ikke kan upgrade accounten sin før natt til torsdag. Og om man ikke kan upgrade så er det det samme som ikke å a wotlk i det hele tatt. Men uansett, koser meg med det x)
Cpt Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det er vel gjerne sånn at man ikke kan upgrade accounten sin før natt til torsdag. Og om man ikke kan upgrade så er det det samme som ikke å a wotlk i det hele tatt. Men uansett, koser meg med det x) Jaja, entre Northrend/upgrade samme dealen, poenget er at du ikke får accsess til Northrend før 00.00 natt til Torsdag.
mad_arab Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Når the Burning Crusade kom ut hørte jeg om butikker som fikk bot pga at de solgte spillet før release dato. Ingen lovbrudd her. "Bot" kan de bare få hvis de har skrevet en kontrakt der de forplikter seg til å betale produsenten ved kontraktsbrudd.
norgeeek Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Er ikke det også tilfellet? Når jeg skulle ha TBC hørte jeg med platekompaniet om de kunne selge meg en kopi dagen før da jeg skulle med ett fly halv seks på morgenen på release day. Fikk forklart at det var noen slags kontrakt med Blizzard på publisher basis, og hvis noen butikker i en kjede ble tatt i å selge for tidlig mistet kjeden bevilgningen til å selge Blizzard spill. Var det ikke Elkjøp eller Expert som dro det stuntet for noen år siden med et eller annet highprofile spill? Blei millionbot og salgsnekt og greier. Trur det skremte mange fra å prøve igjen.
NoMilkToday Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Vell wotlk vill vel ta litt tid og installere såeh, fordel med og ha spiller installert når resten må installere og du kan løpe rundt. tjener 1 time elns xD ikke mye
Agrop Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 har reg key selv. men du får ikke spilt levla eller lage DK før 00.01 torsdag. https://upgrade.wow-europe.com/installer/
Drunk_Panda Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 så man kan altså registrere keyen sin allerede nå? det ville da vært veldig digg å hatt wotlken min nå da isåfall =( den sia kommer til å være helt mongo i morgen.
mad_arab Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Får man ikke logget inn vhis man regger nå?
El Fantasma Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Får man ikke logget inn vhis man regger nå? Er dette jeg også lurer på... Man kan altså installere WOTLK nå, da har man alt klart til kl.00.00, men man må altså vente til etter kl. 00.00 før man kan oppgradere accounten? Regge key og alt det der?
Purplehaze Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 - Installer spillet nå. - Oppgrader kontoen din på https://upgrade.wow-europe.com/installer/ (jo, den er oppe og går) - Spill og kos deg i hele dag. - Dra til Northrend klokka 12. - Profit Alle som har bestilt på nettbutikker fikk spillet i går eller i dag. Sitter med eksemplar her i mine klamme hender! Folk kommer til å oppgradere accounts i hele dag, i hele natt og i hele morgen. Tror ikke det kommer til å bli noen problemer med dette i det hele tatt når lasten blir spredd utover. Det funket bra med TBC, og alt ligger an til at det skal gå enda bedre denne gang.
Mikkel™ Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Må si jeg er imponert over blizzard nå De holdt seg faktisk til datoen og ikke utsetta det som med TBC
probin Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 agreed.. blizzard er som religion for meg! :O dem vet hva dem driver med!
Dext Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Har installert og venter nå bare på at Acc-upgrade siden skal bli tilgjengelig igjen. Håper den er oppe når jeg kommer tilbake fra jobb
Cpt Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 (endret) Så man kan upgrade accounten for WOTLK og installere selve expansionen, men fortsatt spille? Endret 12. november 2008 av Cpt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå