Gå til innhold

Streaming fra PC


sliit1

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp kjøpt meg PS3. Alt funker fint, men jeg klarer ikke å streame fra pc'n min. Har Windows Vista Home Premium. Mediadelingen funker, men jeg finner ingen av di filene jeg vil se, og di jeg finner nekter å la seg spille av pga feil filtype.

 

Noen som har noen guide til hvordan dette gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har nettopp kjøpt meg PS3. Alt funker fint, men jeg klarer ikke å streame fra pc'n min. Har Windows Vista Home Premium. Mediadelingen funker, men jeg finner ingen av di filene jeg vil se, og di jeg finner nekter å la seg spille av pga feil filtype.

 

Noen som har noen guide til hvordan dette gjøres?

 

Jeg har ikke prøvd å streame via mediadelingen. Jeg bruker tversity, og anbefaler dette på det varmeste.. http://tversity.com/

Lenke til kommentar
Hei, har nettopp kjøpt meg PS3. Alt funker fint, men jeg klarer ikke å streame fra pc'n min. Har Windows Vista Home Premium. Mediadelingen funker, men jeg finner ingen av di filene jeg vil se, og di jeg finner nekter å la seg spille av pga feil filtype.

 

Noen som har noen guide til hvordan dette gjøres?

 

Hvilke filtyper prøver du å dele?

 

i vista: I "nettverks og delingssenter" sett disse fra av til på , fildeling, mediedeling, og skru av passordbeskyttet deling. jeg har også på nettverkssøk og deling av fellesmappe.

 

Deretter sjekker du mappen du deler, høyreklikk og klikk på deling.. Under delingstillatelse så legger du til "alle".. Bare trykk på valglisten og trykk legg til...

 

Nå skal det virke...virker ihvertfall for meg...og har du oppdatert firmware til en av de siste så kan du spille av divx-filer også....

 

bare gi beskjed om du ikke får det til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...