Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Jeg tror nok jeg liker deg best som en venn"


Anbefalte innlegg

Ignorer dama fullstendig. Ikke gi henne en millimeter mer oppmerksomhet en hva som trengs for at folk skal se på deg som en normal person. Vær den mannlige utgaven av en isdronning. Om hun sklir og faller på glatta i vinter så la henne komme seg på bena på egenhånd o.l. Strengt tatt fortjener hun ikke en dritt fra deg, men du får for andre sin skyld oppføre deg godt nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste igjennom hele posten din nå, å ikke bare emnet, å har derfor en liten ting å adde til mitt tidligere reply;

 

Om hu vil at dere skal dra sammen som en vennegjen; DO IT!

Det jenter setter høyest av ALT, er sosial status. Ta med deg en gjeng, vis at du har det bra med deg selv, at du har mange venner som respekterer deg, og at du er en kul fyr.

Det er alltid bra å dra flere sammen først, så dama kan se deg 'interacte' med andre mennesker.

 

Og for guds skyld, IKKE virk needy.

Ikke send henne MASSE meldinger å ring bare fordi hun ikke tar kontakt med deg.

Dette er det jenter hater mest av alt.

 

Hun trenger en som gjennom oppførsel viser at han kan ta vare på henne, og er sikker på seg selv. Om hu ikke sender deg mld eller avtaler hvor og når dere skal møtes på 'avtalte' dates, vil hu gi deg beskjed neste dag om at; "sorry for i går, noe dukket opp" o.l.

Om dette skjer svarer du bare; "Hm? Oi, det glemte jeg, ikke no problem". Vis at hu ikke er det viktigste i livet ditt. Hun er ikke spesiell ENDA. Get it? :)

Lenke til kommentar

Om du først har blitt venn med ei dame, kan du ALLTID ta dette forholdet ett steg videre.

Om hu vil være venn med deg, er det fordi hun har oppdaget noe med deg som ikke alle andre har.

Spill vidre på dette, så skjer ting av seg selv etterhvert..

 

Å være venn med noen og det å etterhvert havne i "LJBF" fasen er to helt forskjellige ting tho; for 'lets just be friends' er siste utvei for ei dame, når hu har møtt en person som ikke vil ta ett hint.

 

La oss si det sånn; du HADDE henne der du ville ha henne, men du gjorde noe feil, sorry man. Men som jeg skrev tidligere, ignorer henne ett par måneder, så kan du starte over igjen ;)

Analyser 'gamet' ditt, lær av feilene dine.

Lenke til kommentar
trenger hjelp til og se feilene jeg gjorde?=(

Du la følelser i din relasjon til en kvinne. Noe som overhode ikke er å anbefale. Finn heller kvinner som tenner deg, men som du ikke legger følelser i. Da kan du ha greie forhold uten å bli følelsesmessig missbrukt. Kvinner generelt mangler evner til å elske og en bør derfor ikke omgås kvinner en føler noe for.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest ditched but still hope&#33

Er i samme fuckings situasjon. Var en jente jeg likte lenge, og sa faktisk hva jeg følte, men hun sa hun mente vi passet best som venner. Og vi var faktisk veldig gode venner også, og man merka at hun likte meg. Både å være med meg, og å chatte/skype med meg.

 

Nå har jeg ikke prata med henne siden jeg ble rejecta(i underkant av en uke siden)

Jeg må innrømme at jeg ikke har gitt henne opp enda, og jeg er så glad for at jeg fant denne tråden! Nå føler jeg meg ikke som en ensom loser lenger som ikke klarer å komme seg videre.

Fikk noen gode tips her også..Så det jeg gjør er å hilse på henne etc, men ikke ha lange "vennesamtaler" på msn med masse smileys osv. Bare gi faen i alt det der. For jeg er ganske sikker på at hun kommer til å savne meg, men spørsmålet er hvor mye.

 

Synes dere btw jeg burde slå av en prat med dama? Si noe som " Sorry for at jeg ikke har vært så pratsom i det siste, men jeg klarer ikke bare være venn med deg"...Eller vil det virke desp? Burde jeg håpe og vente på at hun skal høre fra seg? Hun Poka meg forresten på facebook igår, lol

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten

Hehe, flere som sitter i samme båt her, ja. Opplevde noe av akkurat det samme. Hva jeg gjorde? Som den brutale mannen ga tips om, så ignorerte jeg henne fullstendig, og viste for henne at jeg hadde det fantastisk og helt jævla bra selv om hun rejecta meg. Dette var dog kun en maske jeg hadde på, inni meg så var jeg var pissed og i det hele tatt drittsur for at hun hadde rejectet meg. Egoet mitt fikk seg også et jævla stort støkk. En dag når jeg ikke tenkte noe særlig over det, så spør hun meg plutselig om hvorfor jeg er så jævla, for å bruke hennes ord, "rar". Dvs, hvorfor i helvete gir jeg henne ikke noe oppmerksomhet lenger? Jeg mener, dama var jo strøken som bare det. Seinere spør hun videre om jeg er sur, hvorfor jeg ikke gir henne klemmer lenger osv. Når dette heller ikke fungerte, så forsøkte hun å flørte med kompisene mine(lol). Jeg burna henne kraftig etter dette, og nå har jeg ikke sett dama på flere uker, men kompisene mine sier at hver gang hun går forbi meg, så ser hun over skulderen sin for å sjekke om jeg kikker.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Hmm... Jeg ser tankegangen til de fleste her, og ihvertfall i min situasjon så tror jeg faktisk det å spille mer kostbar kan virke. For hvis jeg dropper kontakten helt, så veeet jeg at hun etterhvert kommer til i i det minste lure på hvorfor. Men på den annen side si jeg prøver på dette da, dette er jo en ganske stor risk og ta hvis man ikke ønsker å miste personen helt. Ha henne som venn er jo bedre enn ingenting right? For ting kan jo endre seg.. Hvis jeg dropper kontakten helt og sjenerelt oppfører meg som en "dust" Så rissikere jeg jo å miste som venn også, og da vil ihvertfall alt håp for noengang å få henne være borte?

 

Men hva med denne taktikken da, Neste gang vi finner på noe sammen. Kanskje jeg skal late som jeg har noe annet på lur, at jeg snakker med noen andre og sender masse meldinger osv, kanskje dette kan pirre nysgjerrigheten hennes, og som dere sier man vil jo ha det man ikke kan få. Så hvis jeg gjør dette så kanskje hu etterhvert vil begynne å tenke litt og kanskje ombestemme seg? Enn hvis jeg kanskje kombinerer denne taktikken med å trappe kraftig ned, (men ikke helt) kontakten med ho?

Lenke til kommentar
Det lureste er å være hyggelig og grei, se bra ut og virk som du har det supert. Omgå masse andre folk, og fremstå som en fantastisk person. Vær såppas raus at du også er hyggelig med henne. Si hei og smil. Det vil virke mest tiltrekkende, hvis du tror at du fremdeles tror du har en sjans. Lat som du ikke bryr deg. Og hvis hun fremdeles ikke responderer: Tiden leger de fleste sår, så etter hvert vil du glemme følelsene dine for henne.

Kvinnfolk er fanken meg noen merkelige vesen, og jeg har levd lenge nok til å vite det.

Derfor støtter jeg dette utsagnet her.

Edit: Ikke prøv på noe superutspekulert nerdestønt, det funker sjelden aldri.

Edit:2 Forresten er denne tråden postet feil i programvare.

Editfaen 3: trådstarter heter seff programvare som er helt idiotisk

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Det lureste er å være hyggelig og grei, se bra ut og virk som du har det supert. Omgå masse andre folk, og fremstå som en fantastisk person. Vær såppas raus at du også er hyggelig med henne. Si hei og smil. Det vil virke mest tiltrekkende, hvis du tror at du fremdeles tror du har en sjans. Lat som du ikke bryr deg. Og hvis hun fremdeles ikke responderer: Tiden leger de fleste sår, så etter hvert vil du glemme følelsene dine for henne.

Man skulle tro at du som jente ville forstå at det der aldri ville ha funka.

 

Go hard to get, imo.

Lenke til kommentar
Det lureste er å være hyggelig og grei, se bra ut og virk som du har det supert. Omgå masse andre folk, og fremstå som en fantastisk person. Vær såppas raus at du også er hyggelig med henne. Si hei og smil. Det vil virke mest tiltrekkende, hvis du tror at du fremdeles tror du har en sjans. Lat som du ikke bryr deg. Og hvis hun fremdeles ikke responderer: Tiden leger de fleste sår, så etter hvert vil du glemme følelsene dine for henne.

Man skulle tro at du som jente ville forstå at det der aldri ville ha funka.

 

Go hard to get, imo.

Go hard, die hard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...