Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Jeg tror nok jeg liker deg best som en venn"


Anbefalte innlegg

Det er en jente i klassen min jeg har vært ganske forelska i siden jeg begynte på skolen nå. Har vært litt småflørt og slikt hele tiden, og i går spørte jeg hun ut på kino den kvelden. Hun var meget positiv til det og jeg var kjempeglad. Jeg kom hjem og ventet på msn, facebook og prøvde meldinger og ringe. Fikk svar omtrent 4 timer senere som sier at hun er langt vekke på et kjøpesenter og skal hjem og trene og spise og slikt. Jeg blir litt irritert, og prøver å sende en melding hvor jeg hinter litt og lurer på om vi skal finne på noe en annen gang. Da skriver hun at hun kan sikkert bli med meg på kino hvis vi går sammen som en vennegjeng og ikke alene. Også synes hun at hintene mine er fine, men "Jeg tror nok jeg liker deg best som en venn". Og der kom det. Skutt mellom øynene og lemlestet.

 

Hva nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en jente i klassen min jeg har vært ganske forelska i siden jeg begynte på skolen nå. Har vært litt småflørt og slikt hele tiden, og i går spørte jeg hun ut på kino den kvelden. Hun var meget positiv til det og jeg var kjempeglad. Jeg kom hjem og ventet på msn, facebook og prøvde meldinger og ringe. Fikk svar omtrent 4 timer senere som sier at hun er langt vekke på et kjøpesenter og skal hjem og trene og spise og slikt. Jeg blir litt irritert, og prøver å sende en melding hvor jeg hinter litt og lurer på om vi skal finne på noe en annen gang. Da skriver hun at hun kan sikkert bli med meg på kino hvis vi går sammen som en vennegjeng og ikke alene. Også synes hun at hintene mine er fine, men "Jeg tror nok jeg liker deg best som en venn". Og der kom det. Skutt mellom øynene og lemlestet.

 

Hva nå?

 

Ikke noe hva nå. Det toget har gått og Norge er fullt av fine damer, så det er bare å begynne å se seg om.

Lenke til kommentar

Ignorerer henne.

Du skader deg bare selv ved å fortsette å være trivelig med henne.

 

Såklart svar når hun spør, og samarbeid med skoleprosjekt om dere må det, men ellers snakker du ikke til henne, med mindre hun snakker til deg selv. Ha i bakhodet at hun er en "jævla drittkjærring", så går det lettere også.

Lenke til kommentar
Ignorerer henne.

Du skader deg bare selv ved å fortsette å være trivelig med henne.

 

Såklart svar når hun spør, og samarbeid med skoleprosjekt om dere må det, men ellers snakker du ikke til henne, med mindre hun snakker til deg selv. Ha i bakhodet at hun er en "jævla drittkjærring", så går det lettere også.

 

Takk. Dette tror jeg at jeg skal gå for.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Hei, jeg er i nøyaktig samme båt. Har likt en jente i lange tider nå. Og etter et par møter og sånt så fikk jeg høre samme som deg. "jeg tror vi helst bare bør være venner". Men har gått lang tid etter det nå, og vi er fortsatt venner. Men det vil ikke si jeg mister har mistet noen følelser for ho. Det jeg går rundt å håper på er at ho etterhvert kanskje vil begynne og like meg eller noe sånt.

 

Men alle dere her sier bare "glem det og gå videre" Serriøst? er det alltid løsningen, må da være noe annet en kan gjøre!? Er ikke så lett og bare glemme og gå videre, ihvertfall ikke i min situasjon. Må da finnes andre løsninger du kan finne på som etterhvert kan føre til at den utvalgte jenta begynner å like deg?

Lenke til kommentar
Må da finnes andre løsninger du kan finne på som etterhvert kan føre til at den utvalgte jenta begynner å like deg?

 

Spørs hvordan du er som person, hvis du har gått rundt og siklet etter henne i flere måneder så fungerer det nok greit å ignorere henne for å vise at hun ikke har full kontroll over deg.

 

Husker ei jente på videregående, hun var pen, jeg hadde aldri følelser for henne, men så snart jeg fant ut at hun fikk seg kjæreste så ble jeg litt forelsket og flørtete med henne. Så det er noe i det at man vil ha det man ikke kan få.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Helt likt her å. Likte en jente veldig godt, så jeg spurte henne hvem hu ville vært sammen med hu svarte meg....

Så til henne her om dagen at jeg drømte om henne og at jeg likte henne. hu svarte bare sorry men jeg føler det ikke slik... så jeg blocka henne og ikke snakke med henne på 2uker... så la jeg merke til at hu har begynt og se bort på meg ofte.... men snakket litt med henne og sendt noen meldinger hu svarte på de første og nå svarer hu aldri mer.... gir opp! og tar livet mitt!!! eller gir langt f i henne resten av livet

Lenke til kommentar

Det lureste er å være hyggelig og grei, se bra ut og virk som du har det supert. Omgå masse andre folk, og fremstå som en fantastisk person. Vær såppas raus at du også er hyggelig med henne. Si hei og smil. Det vil virke mest tiltrekkende, hvis du tror at du fremdeles tror du har en sjans. Lat som du ikke bryr deg. Og hvis hun fremdeles ikke responderer: Tiden leger de fleste sår, så etter hvert vil du glemme følelsene dine for henne.

Lenke til kommentar
Det lureste er å være hyggelig og grei, se bra ut og virk som du har det supert. Omgå masse andre folk, og fremstå som en fantastisk person. Vær såppas raus at du også er hyggelig med henne. Si hei og smil. Det vil virke mest tiltrekkende, hvis du tror at du fremdeles tror du har en sjans. Lat som du ikke bryr deg. Og hvis hun fremdeles ikke responderer: Tiden leger de fleste sår, så etter hvert vil du glemme følelsene dine for henne.

 

He speaks the truth (delvis). Fullstendig ignorer henne 100%.

Dette er alt du kan gjøre foreløbig. Iallefall siden du har havnet i "LJBF" fasen. (Lets Just Be Friends).

 

Neste gang ei dame sier det samme (it will happen), så bare forteller du henne at du allerede har nok venner, å bare går. For da fremstiller du deg som en som har viktigere ting å gjøre enn å henge med ei dame som ikke er interesert i deg. Ikke sikkert hu tar det så jævlig pent med engang, men etterhvert vil hun gjøre alt hu kan for å komme seg tilbake til det dere 'hadde' sammen. Play hard to get!

 

Om du absolutt vil gi det et nytt forsøk, MÅ du kutte all kontakt med henne i ett par måneder. Du vil da plutselig være som en "ukjent" for henne igjen, istedet for en venn, og det er noe du vil, trust me! You get a second chance :)

 

Samtidlig, prøv å lær av HVA var det som gjorde at hun bare vil være venn med deg. Uansett hvordan du eller dama ser ut, eller hvor dere er i livet; så har du gjort noe feil. Hvem som helst kan få hvilken som helst dame, det er virkelig så enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...