Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Jeg tror nok jeg liker deg best som en venn"


Anbefalte innlegg

Det lureste er å være hyggelig og grei, se bra ut og virk som du har det supert. Omgå masse andre folk, og fremstå som en fantastisk person. Vær såppas raus at du også er hyggelig med henne. Si hei og smil. Det vil virke mest tiltrekkende, hvis du tror at du fremdeles tror du har en sjans. Lat som du ikke bryr deg. Og hvis hun fremdeles ikke responderer: Tiden leger de fleste sår, så etter hvert vil du glemme følelsene dine for henne.

Man skulle tro at du som jente ville forstå at det der aldri ville ha funka.

 

Go hard to get, imo.

Go hard, die hard.

Live hard, die young.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Blablabla_*

Har truffet en jente noen ganger de siste månedene, som regel vi to alene. Praten flyter godt og vi sitter/står ofte veldig tett inntil hverandre og snakker, tar endel på hverandre (uten at det er «tafsing»), merker at hun ser mye på meg, eks på munnen min når jeg snakker, ler hele tiden osv... Men jeg begynte egentlig ikke å like henne før nå nylig (begynnende småforelska), så har ikke gjort noen videre moves liksom...

 

Veit da pokker om hun bare ser på meg som en venn eller ikke? På en side har vi jo god kontakt, men som sagt har jeg drøyd ganske lenge nå med å gå noe videre, så kan muligens bli noe ..awkward? Hun har ikke hatt kjæreste før og er relativt uerfaren på det området, og det er jeg og. Vi er 18/17år.

 

Skal jeg rett og slett bare spørre/si hva jeg føler? Noen med innspill?

Lenke til kommentar

Hun vet at du liker henne, det er meningsløst å late som du ikke gjør det. I tillegg fremstår du som ekstremt barnslig hvis du endrer forholdet du har med henne fordi hun ikke vil date deg. Hard to get er tidenes fail, hun kommer ikke til å ville ha deg uansett. Det er like greit å fremstå som en ålreit type, så slipper den neste jenten du interesserer deg å høre fra denne første jenten at du er en douchebag.

Lenke til kommentar

det kan hjelpe å sette deg inn i situasjonen til jenta, se på det hennes fra hennes ståsted og se hvordan du selv ville reagert. når en jente kommer til deg og maser på å date deg, ville du sagt ja? nei du ville blitt automatisk skeptisk SELV OM DU EGENTLIG VIL, og så kommer du i den "jeg kan få jenta bare ved å flytte lillefingern, kjedelig" modusen. litt utfordring er viktig, ikke selg deg for billig.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Har truffet en jente noen ganger de siste månedene, som regel vi to alene. Praten flyter godt og vi sitter/står ofte veldig tett inntil hverandre og snakker, tar endel på hverandre (uten at det er «tafsing»), merker at hun ser mye på meg, eks på munnen min når jeg snakker, ler hele tiden osv... Men jeg begynte egentlig ikke å like henne før nå nylig (begynnende småforelska), så har ikke gjort noen videre moves liksom...

 

Veit da pokker om hun bare ser på meg som en venn eller ikke? På en side har vi jo god kontakt, men som sagt har jeg drøyd ganske lenge nå med å gå noe videre, så kan muligens bli noe ..awkward? Hun har ikke hatt kjæreste før og er relativt uerfaren på det området, og det er jeg og. Vi er 18/17år.

 

Skal jeg rett og slett bare spørre/si hva jeg føler? Noen med innspill?

 

Jeg ville prøvd å bygge opp mer kroppskontakt. Om ikke tafsing, hvertfall type "ligge i sofaen og holde rundt hverandre nå dere ser film" kosing. Da tenker jeg det vil være lettere å se hvor hun står i forholdet deres. Om hun liker deg, eller om det bare er venne-greia.

Lenke til kommentar
Har truffet en jente noen ganger de siste månedene, som regel vi to alene. Praten flyter godt og vi sitter/står ofte veldig tett inntil hverandre og snakker, tar endel på hverandre (uten at det er «tafsing»), merker at hun ser mye på meg, eks på munnen min når jeg snakker, ler hele tiden osv... Men jeg begynte egentlig ikke å like henne før nå nylig (begynnende småforelska), så har ikke gjort noen videre moves liksom...

 

Veit da pokker om hun bare ser på meg som en venn eller ikke? På en side har vi jo god kontakt, men som sagt har jeg drøyd ganske lenge nå med å gå noe videre, så kan muligens bli noe ..awkward? Hun har ikke hatt kjæreste før og er relativt uerfaren på det området, og det er jeg og. Vi er 18/17år.

 

Skal jeg rett og slett bare spørre/si hva jeg føler? Noen med innspill?

At hu ser på leppene dine er et j**la godt tegn. Oftest betyr det at hu forestiller seg å kysse deg!

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg er mulig i samme situasjon som deg, hun har ikke sagt det til meg men det virker litt sånn så jeg blir veldig usikker.

Vi har møttes endel ganger nå iløpet av noen uker, hun holdt på med en annen kar før jeg ble kjent med henne, vi snakker sammen på telefonen i timesvis og sender litt meldinger og sånn, hun tar ikke så veldig mye insiativ, men hvis jeg først ringer så er det ikke sånn at hun synes jeg er masete tvert imot. Hun har nok skjønt at jeg ikke bare vil være venn, men hun er liksom så passiv, så jeg blir usikker. Er ikke sånn at jeg blir avvist, hun er liksom sånn av person. Hun hadde sagt ifra til han andre at hun ikke var klar for noe forhold nå(hun fortalte det til meg), jeg vet ikke om det er et godt eller et dårlig tegn. Mot meg tar hun insiativ når vi er sammen og sånn, men hvis vi feks er på en fest og vi skal videre og jeg spør om hun vil være med, er det noen ganger hun sier nei. Og jeg vet med meg selv at hvis jeg hadde vært int. i jente hadde jeg ALDRI sagt nei hvis hun spurte meg om jeg ville ha blitt med... Så jeg vet ikke jeg, kutte kontakt å vente på respons fra henne eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...