Latias Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Moan har visst fått det. Jaja. Herlig å se Kokslien. Håper på reprise fra i går.
perpetrus382 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ja, har du sett... Akkurat i det jeg postet innlegget, så datt Moan av. Men det blir vel litt for langt frem for Kokslien?
Latias Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Rått av Kokslien. Første- og andreplass to dager på rad. Helt sinnssykt.
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Kongespurt Mikko! Her har vi en gullkandidat til Holmenkollen dere!
Latias Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Her har vi en gullkandidat til Holmenkollen dere! Jepp, bare han holder formen inne.
perpetrus382 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Kongespurt Mikko! Her har vi enda en gullkandidat til Holmenkollen dere!
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Faen så mye fall det er i sprinstafett. Tror jeg har funnet meg en ny favorittgren innenfor langrenn.
Latias Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Haha, så sur svensken ble da. :!: Norge faller. Sverige faller. Frankrike faller. Finland faller. Sprintstafett er så bingo at det nesten ikke burde være mulig.
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 LOL WTF? Visnar faceplanter på oppløpet. Komikveld i dag.
Latias Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Celine! Ikke mulig å gjøre stort med Follis, så 2. plass er helt klart godkjent. Likte måten hun unngikk fallet til sloveneren. I den høye farten hadde jeg ikke blitt overrasket om hun hadde gått i bakken nok en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå