Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare legg dem ut du, Detectable! Jeg vil gjerne le meg skakk :thumbup:

 

Okey here goes:

 

Den øverste er de han hadde gjort på seg selv, også de han var mest fornøyd med. Han sier han er kjempeflink så vi må vel tro han.

Nederste hadde han gjort på en kamerat, det var visst vanskelig å tattovere skrift men han gjorde i følge han selv en veldig god jobb så lenge han fikk sitte å konsentrere seg.

 

Kan sikkert hooke dere opp om dere vil ha billige og bra tattiser ;)

post-61908-1256910775_thumb.jpg

post-61908-1256910858_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ikke så vondt egentlig. Men nå har jeg kuttet meg mange ganger selv så jeg er vant til det. Har strødd salt i sår også før så det er heller ikke uvant. Forskjellen nå er at det er profesjonelt gjort. :thumbup:

Glimti, du er en stor sadistisk forumhore. Men herregud som vi liker deg :love: Kudos! Jeg derimot ville aldri tatt scarification... no sir!

Lenke til kommentar
Okey here goes:

 

Ingenting er bra på de bildene, og jeg kan nærmest garantere at størstedelen av blekket faller ut med skorpen. Da sitter man igjen med lyseblå, glisne linjer og fint lite annet.

 

Det er dessverre ikke et yrke hvor prøving og feiling på gutterommet er så bra. Når det ikke er erfarne folk som sier at "nålen er for langt ute/inne", "strikken er for stram", "for høy/lav spenning" og lignende, så kommer han til å gjøre de samme feilene om og om igjen, og fucke opp en del hud mens han holder på.

Lenke til kommentar
Det er dessverre ikke et yrke hvor prøving og feiling på gutterommet er så bra. Når det ikke er erfarne folk som sier at "nålen er for langt ute/inne", "strikken er for stram", "for høy/lav spenning" og lignende, så kommer han til å gjøre de samme feilene om og om igjen, og fucke opp en del hud mens han holder på.

 

I hvilken grad er hvordan man kan tatovere falsk hud representativ for hvordan man kan tatovere ekte hud? (Nei, jeg spør ikke fordi jeg selv vil bli tatovør)

 

Er det også vanlig at lærlinger f.eks kan gjøre enkelt arbeid på en tatovering, mens en skikkelig tatovør gjør den ferdig?

Lenke til kommentar

Falsk hud ser jeg ikke helt poenget med. Slik jeg tenker (om jeg hadde tatovert og hadde hatt en lærling), ville jeg satt en lærling først til tegning av greier til kunder, lage stensiler og sette opp maskiner. Deretter la dem få jobbe inni en ferdig oppstreket tribal (eller noe annet ufyselig som skal fylles med svart) for å få følelsen av hvordan nålene og huden reagerer på hverandre, hvor langt nålen skal gå ut, hvor ofte blekket må fylles på, hvor stor forskjellen på oppstreking og ifylling er, hvordan skyggelegging fungerer, osv. Deretter mindre tatoveringer på betalende kunder, type kinategn og tribals, simple motiver med andre ord. Selvfølgelig med reduksjon i pris og gratis touchup av en durkdreven tatovør om resultatet ikke ble helt som det skulle være.

 

Men, det kommer helt an på tatovøren. Noen kjører det gjerne nazi á la Miami Ink, andre lar folk hoppe rett i det. Men, jeg tror det er en grei måte at folk får prøvd seg på noe som skal gjøres ferdig av en tatovør, ja. Det er stor forskjell fra å tegne på et ark til å bruke en nål som hopper rundt om du ikke har kontroll på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...