Gå til innhold

Angående falskt brukernavn og troverdighet (OcShoot-saken)


Anbefalte innlegg

Skal prøve å holde meg sakelig her i denne tråden.

 

For de som ikke akkuratt vet hva det handler om så anbefaler jeg dere å lese denne tråden. Du VIL få et skjevt blikk, men det er nå greit å være kritisk i slike saker.

 

Kort fortalt har Yummy (Vidar Fagerjord) som han heter her, laget et fake nick på Ocshoot forumet. Med dette nicket sier han at

"(..)Jeg håper virkelig at Nils Gjendem legger ned hele siten.(..)"

"Nils: Du har min støtte, uansett hva du gjør. Men du har en gylden mulighet til å stoppe dette tullet." (med henvisning til å stenge siden)

"Yummy har visst innledet en god trend"

 

Han har i mail til ocshoot gutta sagt blant annet følgende

(...)Pass på hvor du setter "beina"

heretter. Har man ikke stor nok pikk til å pisse om kapp med de store

gutta, bør man la det være - for ikke å bli gjort til latter.

 

PS: Yummy, kan vi fokusere på fakenicking og lignende nå? Jeg forstår at du er sur på at ditt passord ble lagt ut i klarform, men det er _ikke_ temaet nå. Det får du ta opp en annen gang..

 

Vær så snill og svar oss på disse spørsmålene:

 

1. Har du brukt falsk brukernavn på OcShoot og sagt utsagnende over?

2. Stengte du denne tråden? Hvorfor?

3. Slettet du tråden som er screenshottet her? 1-2-3

Igjen, hvorfor?

4. Hvis du innrømmer å ha brukt falsk brukernavn: I den forrige screenshottede tråden, var det du som var yummy der? Der antyder "yummy" jo heftig at det ikke var deg som skrev under falsk brukernavn

5.. Skrev du det jeg quotet i mail over? Hva mener du med "Har man ikke stor nok pikk til å pisse om kapp med de store

gutta, bør man la det være"?

 

Hvis noen du slettet/stengte noen av trådene over, hvorfor ga du ikke begrunnelse?

 

 

Du synes kanskje det er en bagatell at du har laget nytt nick, og "gjemt" deg bak det. Det er det kanskje jo, men vi husker jo f. eks hvor mye pes netconnection fikk for det. De beklaget seg "offentlig" i en tråd, og det synes jeg du burde gjøre også.

 

Jeg har lest overklokking siden det startet, og jeg har hatt relativt stor tro på troverdigheten til dere. Jeg har fnyst av Ocshoot gutta som har mast om at dere er kjøpt og betalt av microplex, og jeg har ikke brydd meg spesielt om metatagsaken. Men forstår du ikke at du faktisk skader troverdigheten til hele nettverket ved å gjøre sånn hos din eneste norske konkurent? Jeg har nå mistet all troen jeg hadde, og begynner selv å lure på testene deres.

 

Jeg synes virkelig noen i HWN netteverket burde reagere på dette. Dere burde jo vise om dere godtar at daglige ledere i deres seksjoner kan få gjøre noe av dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid vært ganske kritisk til denne evige diskusjonen mellom ocshoot og hw.no, gjerne fordi det har vært alt for mye drittslenging og for lite harde fakta..

 

Jeg leste gjennom tråden på diskuter.no og fikk faktisk hakeslepp..

 

Dette hadde jeg ikke trodd om deg yummy..

Lenke til kommentar

for å kopiere over hva jeg skrev hos ocshoot.no

 

jeg er jævelig lei av krangelen mellom ok.no og ocshoot.no

leser begge sider og slik jeg kan se det er begge to like skyldige i ting og like gode på å kaste dritt

stopp

nok er nok

gjort er gjort

spist er spist

skrevet er skrevet

osv osv osv osv osv

 

prøv å glem hva som har skjedd og ikke fortsett med å kaste dritt til hverandre

er ikke no bra for hvordan siden virker hvis alle poster i forumet har dritt om andre sider i seg.

begge sider har både gode og negative sider ved seg

bli venner nå

dere tjener mer på å være venner enn å være uvenner

det er ikke vits i å saksøk hverandre da begge to har tydeligvis mye dritt om den andre

noen gang prøvd med blanke ark og det å starte på nytt?

dere burde snakke med ok.no og få en slutt

da virker dere som de som tok valget og fikk slutt på dette

og dere burde slette poster som bare har dritt om andre sider i seg

da kan begge to bli tjene på det

 

det var egentlig noen smilies her

ses herhttp://www.ocshoot.no/cgi-bin/ubb/ultimate...0963;p=1#000011

Lenke til kommentar

Samme her. Har, før jeg leste denne tråden, alltid stått på "nettverkets" side, og blitt veldig lei av all drittkastingen fra Ocshoots forum.

 

Det er for mye drittslenging, og jeg håper det blir slutt på alt sammen. Men først synes jeg vi bør klarne opp i denne saken

Lenke til kommentar

Jeg er så dritlei dette maset og denne tullesaken her nå. Vidar har gått over streken, det har flere andre gjort og. Så kan dere se til h og begrave denne tullesaken DØD?

 

Har lest det meste om denne saken på oc og på hwn, så ikke kom og si at jeg ikke vet hva jeg snakker om. er så bidig irritert på at dette blir så oppblåst. Leste om en nisse som ville slutte å kjøpe på microplex og 3dfxcool.no pga at overklokking.no testa varer detfra. det er jo bare en endelig bevis på at denne saken er totalt idioti!

Lenke til kommentar

Jeg må (desverre) si meg enig med Corn i at denne saken skader HWN nettverkets troverdighet.

 

Dersom saken er korrekt slik den fremstår i dag nemlig at daglig leder i overklokking.no har kommet med nevnte uttalelser på Ocshoot sitt forum. Benektet for hendelsen(e) og senere innrømmet det (etter at flere gode bevis er blitt framlagt) så kan jeg umulig se hvordan daglig leder i overklokking.no kan fortsette uten at hele HWN nettverkets troverdighet faller sammen.

 

I krangelen mellom OCS og HWN nettverket har det blandt annet blitt hevdet at HWN nettverket bevisst motarbeider sine konkurrenter. Dersom ikke daglig leder trekker seg, eller blir fjernet fra stilling på annen måte, og vi ikke får en uttalelse fra HWN nettverket som forklarer den faktiske situasjonen har vi som lesere ingen andre mulighet enn å tro på at beskyldningene faktisk er sanne med de konsekvenser det vil føre til

Lenke til kommentar
Jeg må (desverre) si meg enig med Corn i at denne saken skader HWN nettverkets troverdighet.

 

Dersom saken er korrekt slik den fremstår i dag nemlig at daglig leder i overklokking.no har kommet med nevnte uttalelser på Ocshoot sitt forum. Benektet for hendelsen(e) og senere innrømmet det (etter at flere gode bevis er blitt framlagt) så kan jeg umulig se hvordan daglig leder i overklokking.no kan fortsette uten at hele HWN nettverkets troverdighet faller sammen.

 

I krangelen mellom OCS og HWN nettverket har det blandt annet blitt hevdet at HWN nettverket bevisst motarbeider sine konkurrenter. Dersom ikke daglig leder trekker seg, eller blir fjernet fra stilling på annen måte, og vi ikke får en uttalelse fra HWN nettverket som forklarer den faktiske situasjonen har vi som lesere ingen andre mulighet enn å tro på at beskyldningene faktisk er sanne med de konsekvenser det vil føre til

 

er enig i at saken skader hwn og ok.no men jeg synes at den burde begraves nå

kanskje de burde komme med en utalelse om det men må ikke (burde da men)

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at saken burde begraves, men ikke for øyeblikket.

 

Det er kun to dager siden at dette ble oppdaget, " 30.03.2003 22:43" for å være nøyaktig. Jeg glemmer det ikke _så_ fort.

 

Dessuten synes jeg ledelsen burde poste et standpunkt. Ikke la det svinne hen

Lenke til kommentar

Etter å ha lest hele den lange tråden på diskuter.no har jeg kommet til konsklusjon:

 

Skjønner Yummy er sur fordi passordet hans ble lagt ut i klar tekst.

Syns "bevisene" er litt tvilsomme da deler av de er sladdet.

Slike beviser kan lett fabrikeres.... (utenom forum postene)

Syns ikke ocshoot.no`s brukere oppfører seg noe bedre enn yummy.

Syns ikke ocshoot.no bør legges ned.

Hvorformaser folk om at yummy er kjøpt og betalt av netconnection og Microplex?

Vil tro dette kan skade hw.no nettverket ja.....

Yummy kan jo be om unskyldning for det han har gjort....

Med det vil han jo vise at han faktisk ikke er så "råtten" som ocshoot.nos brukere vil ha det til.........

 

Syns og ocshoot brukerne bør vurdere å be (om ikke nødvendigvis yummy) men hvertfall resten av hw.no nettverket om unskyldning for all dritten de har slengt....

 

Tross alt er det kun yummy som har gjort noe fra hw.no`s nettverk.

Lenke til kommentar

Hvis dette er en aprilspøk, så burde noen få ballene ristet over åpen ild.

 

Angående det der fakenickgreiene, så har yummy gjort rede for det i en eller annen tråd som jeg ikke gidder spa opp. Det var noe med proxy og litt forskjellig. Det beste hadde vært om man holdt kjeft, alle mann, og lot saken dø i fred.

 

Edit: Det er den tråden corn har tatt skjermbilder av jeg mener. Jeg finner den ikke, men søkemotoren i forumet er helt badm0ng0.

Edit2: Jeg mener selvsagt alle, uansett f om man er ok- eller ocshoot-fan.

Lenke til kommentar
Hvis dette er en aprilspøk, så burde noen få ballene ristet over åpen ild.

 

Angående det der fakenickgreiene, så har yummy gjort rede for det i en eller annen tråd som jeg ikke gidder spa opp. Det var noe med proxy og litt forskjellig. Det beste hadde vært om man holdt kjeft, alle mann, og lot saken dø i fred.

 

mange som ikke klarer det

spes på ocshoot.no forumet (er her også da, men mest hos dem)

Lenke til kommentar

Det er jo derfor jeg spør yummy om det er han som har skrevet det om proxy. Det beviser jo at han har løyet i ettertid etter å ha blitt avslørt også, det synes jeg gjør saken mer beklagelig :oops:

 

Edit: Den tråden hvor han skrev om proxy (var faktisk 2 av dem) ble slettet rimelig fort. Den første fordi den var flame (helt ok at den forsvant), men hvorfor nummer 2, som det er screenshottet av vet jeg ikke hvorfor forsvant.

 

Yummy skriver at noen logget seg på som han og slettet den tråden.. (dette skriver han her

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...