Gå til innhold

Nye MÅ-ha spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Need for Speed: Undercover kommer jo straks (20/11 om jeg ikke tar helt feil). EA innrømte jo at Need ​For ​Speed: ​ProStreet var en feil og en fiasko. Så det blir vell mer likt MW og Carbon. Virker og så som om du kan være politi selv: "Jakt eller bli jaget" står det på siden til EA.

 

Forresten noen som vet når Battlefield Heroes kommer? skulle ikke det komme i sommer? Nå står det at det kommer iløpet av 2008.

Lenke til kommentar

datoen mener jeg stemmer rimelig bra.. har forhåndsbestilt det for å være sikker på at jeg får det :p:)

og sant som du sier om Pro street. men mener å ha hørt det å at det var en liten glipp av dem å lage det. de laget det litt pga de ikke hadde noen ide'er på "neste generasjon" av NFS.. men så ha lest det her på HW for en stund siden.

Lenke til kommentar
Call of duty 4: terningkast 5

+ Fjorårets beste spill

+ Utrolig bra multiplayer vist du liker rask action

+ God grafikk som ikke krever all verdens

+ Variert single player campaign

- Alt for my juks online

- Dårlig "community". Vær forberedt å se noob og lol ruller over chatten hele tiden.

 

Ikke for å være alt for pirkete, men hva har din erfaring med juks online og "dårlig" community å si på kvaliteten til spillet? Hadde spillet fått 6 av 6 om du hadde spillt på servere der alle oppfører seg som folk?

 

Og så til OT: Left4Dead er et must-have om du liker skytespill/coop/zombier.. Bra med humor i spillet også ;)

Lenke til kommentar
kjøper nfs igjen.

 

Drit i pro street, det har jo ingenting med undercover å gjøre borsett fra at de bruker nogenlunde samme graffikk, jeg hatet også pro street. Se heller på Most Wanted, likte du det bør du vurdere Undercover, de har mye mer til felles.

 

Liker du bil spill kan du se også se på Colin Mcrae Dirt.

 

Jeg sa kjøper.. Gir det kansje en sjanse siden jeg likte MW. men mest av alt skulle jeg hatt nfs 3 igjen det var så nice MP på samme pc :p

 

 

syns personlig nfs serien fikk et ordentlig løft med underground 1 og 2 og etter det gikk det sakte men sikkert nedover helt til de nådde bunnen med pro street. så da er det jo bare en vei å gå nå; oppover igjen.

men syns (igjen personlig) at bil lista på undercover virker dø kjedelig. alle vet jo det at dyre luksusbiler til noen mill er spreke å kan kjøre fra snut. hvor ligger moroa i det da? syns selv at det er mere morsomt å ta en bil som mannen i gata har råd til, å bygge den opp, å så kjøre fra snut. men det er jo en personlig mening bare. dessuten syns jeg ikke de fancy dyre bilene som porche, ferrari osv kler body kits å styr.. noen som har noen meninger, med eller mot? :cool:

 

 

forresten... til emnet her.. far cry 2 muligens?

ser selv fram til mirrors edge som ser ut til å komme rett på nyåret :)

Lenke til kommentar
kjøper nfs igjen.

 

Drit i pro street, det har jo ingenting med undercover å gjøre borsett fra at de bruker nogenlunde samme graffikk, jeg hatet også pro street. Se heller på Most Wanted, likte du det bør du vurdere Undercover, de har mye mer til felles.

 

Liker du bil spill kan du se også se på Colin Mcrae Dirt.

 

Jeg sa kjøper.. Gir det kansje en sjanse siden jeg likte MW. men mest av alt skulle jeg hatt nfs 3 igjen det var så nice MP på samme pc :p

 

 

syns personlig nfs serien fikk et ordentlig løft med underground 1 og 2 og etter det gikk det sakte men sikkert nedover helt til de nådde bunnen med pro street. så da er det jo bare en vei å gå nå; oppover igjen.

men syns (igjen personlig) at bil lista på undercover virker dø kjedelig. alle vet jo det at dyre luksusbiler til noen mill er spreke å kan kjøre fra snut. hvor ligger moroa i det da? syns selv at det er mere morsomt å ta en bil som mannen i gata har råd til, å bygge den opp, å så kjøre fra snut. men det er jo en personlig mening bare. dessuten syns jeg ikke de fancy dyre bilene som porche, ferrari osv kler body kits å styr.. noen som har noen meninger, med eller mot? :cool:

 

 

forresten... til emnet her.. far cry 2 muligens?

ser selv fram til mirrors edge som ser ut til å komme rett på nyåret :)

 

Er heilt enig med deg når det gjelder ferrari i nfs. Er berre unødvendig. Huska ikkje at eg brukte dei bilane ein gong. Brukte vel Supra iløpet heile spelet, og hadde vel civic i tillegg :D

 

Men pro street var dårleg. Så gleda meg til undercover :D

Lenke til kommentar
CoD5 (ville hoppet over 4'ern da 5'ern kommer ut nå, som anmeldere sier er bedre enn 4'ern igjen og en del hopper nok over til det)

Jeg ville hoppet over CoD5, men kjøpt 4ern. Skytefølelsen i COD5 er latterlig. M1 Garand f.eks høres ut som en fjert. Jeg ble skuffet. Dessuten er spillet langt fra ferdig, så vent hvertfall med å kjøpe det.

 

COD4 er det beste multiplayer fps-spillet jeg har spilt på lenge, så anbefaler heller det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...