michael691 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg har aldri brukt steam før. Men det jeg lurer på. Hvis jeg laster ned steam, følger motoren med også? Siden jeg har sinnsykt lyst å prøve den modden her: http://halflife2.filefront.com/file/Zombie...;89226x#1647064 elsker zombie fps selvom det ikke er masse av. Og jeg vet at left 4 dead kommer osv xD men Trenger jeg Half Life 2 for å spille den?
Mr. Fiskum Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Steam er ikke en motor, steam er bare en butikk der du kan kjøpe spillene du har lyst til, uten at du trenger å løfte ræva fra datastolen Å kalle steam en grafikkmotormotor vil være det samme som å kalle Elkjøp en grafikkmotor Det du dermed trenger er et spill som kjører Source Motoren, Half Life, Camper Strike og de fleste spillene som Valve har gitt ut i det siste. Endret 5. november 2008 av Mr. Fiskum
michael691 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Åj! Jeg glemte det helt. Jeg mente Source!
Mr. Fiskum Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Se på steamaccounten din om du ikke allt har zombie panic source der fra før, det skal ha kommet til alle med Source spill.
PantZman Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Du må nok ha et Source spill i kontoen din fra før. Half-Life 2, Counter-Strike Source, Team-Fortress 2 eller Portal burde holde.
Sodd Ball Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Bare kjøp The Orange Box så er du sikret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå