Gå til innhold

Slack 9.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grunnen for at jeg har den bakgrunnen og fordi andre og bruker det...

svaret:

Vi som bruker linux har opplevd så mye tull fra microsoft sin side.

Eks kildokode... microsoft hva med å gi den ut?

mye bedre med åpen kildekode....

og da liker vi å mobbe windows :)

slik er det bare

Har alltid våre slikt, og kommer alltid til å være slik

Gjest Slettet-66d37
Dette skjedde med meg når jeg puttet boot partisjonen min på slave disken :roll:

Den gang jeg var ung og uerfaren :lol:

Tror du burde sjekke partisjoneringa, jeg...

Ellers kan du vel boote fra cd'en/disketten du installerte fra...

MarcelSB

hehe..er ikke helt n00b da...akkuratt samma oppsett funka i slack 8.0, men leste et sted at det var en bug i den nye lilo versjonen i slack 9.0, kanskje jeg har drømt det...

Hmm, kunnen nok lagt opp min desktop ogsaa, men hvordan tar man printscreen i linux? :oops:

( Kj;rer slack 9.0 selv... )

Har brukt "xwd" kommandoen selv, i kombinasjon med "convert". Disse to pleier å være standard på de fleste distribusjoner

xwd -root -out dump

convert dump dump.jpg

(Mulig den convert kommandoen må endres litt, har ikke convert på denne boksen, fant jeg nettop ut :lol:) Det er også en Imagemagic kommando som kan brukes, den er noe lettere å bruke men jeg husker ikke navnet...

min er så stygg at jeg ikke kommer til å legge ut noen bilder her med det første :oops:

Har ikke fått fiksa den slik jeg vil ha den enda.... Har rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe med utseendet.

Til de som spør hvorfor vi linux-brukere trakaserer windows & co.: Personlig så gjorde jeg det FØR jeg begynte å bruke linux.... Og ikke etterpå. Forresten, hvorfor ikke trakassere windows?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...