Gå til innhold

MS påstår konsollet er tampered - hva gjør jeg nå?


sonny

Anbefalte innlegg

Imponerende at noen orker å styre så mye for noe som bare koster 1400kr å kjøpe nytt. Eller faktisk mindre siden man får jo en kontroller, minnekort, spill osv "ekstra" da. Selv er jeg rimelig gnien men dette hadde jeg latt være og heller bare kjøpt en ny. Særlig med tanke på at de fleste reparerte 360'er bare fortsetter å få problemer.

Tror om du lener deg tilbake, og tenker litt over hva du skrev. Vil jeg nok tro du kanskje vil omformulere deg.

 

ONT: Vanskelig å ta enten ditt eller MSFT sitt ord. Men det jeg vet for sikkert, er at om du planla å modde boksen din, og du var så innmari dum at du "selv" lagde de merkene. Da var du nok meget inneforstått med at garantien ville utløpe. Eller ihvertfall utrolig slurvete.

 

Det du evt. kunne, var å ta kontakt med Microsoft Norge, og få en kontaktperson hvor du kunne sende bildene du har tatt. Da jeg vil tro det er noe letter å føre en samtale med en norsk person som kanskje står litt utenfor, men fortsatt er innenfor.

 

Uansett, lykke til. Du har saken på din side, uavhengig hva MSFT måtte mene.

 

(Vil også anbefale å sende en epost til Kotaku med bildene. Slik at de kan lage en artikkel på saken. Da jeg tror flere trenger å få vite om dette.)

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også at det er totalt uaktuellt å bare akseptere å bli overkjørt av MS på det viset, forutsatt at det er tilfelle at bruker ikke har forsøkt å åpne 360en. Det er ikke mulig å komme til noen interne komponenter uten å bryte seglet så saken burde egentlig være grei. Skulle bilverkstedet nekte å bytte olje fordi jeg har en bulk på taket liksom? Stå på og gå videre med saken!

Lenke til kommentar

Det som er sprøtt i denne saken er at du har SØLV merke.

ALLTID når den har vært på verksted så får du det papir garanti merke.

 

Du kan også kjøpe en ny dvd rom til 395 kr, dumpe keyen fra den du har - bytte over så har du fiksa den selv.

 

Aldri i verden om microsoft har laget de brennmerkene på boksen.

Det som antaglig har skjedd er at du har fått tilbake et annet kabinett enn det du sendte inn. Må tilhøre en annen kunde som har tampra med den.

 

Eller stemmer serial nummeret overns fra før/etter du sendte den inn?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har fått NYTT konsoll!!!

 

Sendte inn all dokumentasjon til Komplett. Relativt raskt ringte det en account manager fra MS, han sa at de ville erstatte konsollet mitt med et nytt. Fikk RMA nr fra Komplett sendte inn det gamle konsollet - og så "døde" Komplett... Jeg fikk således ikke konsollet før på fredag (12.12). Det var kun selve konsollet som var i forsendelsen, ikke ny strømforsyning eller annet, litt skuff, men, men. Det som var BRA (utover at jeg fikk NYTT konsoll) var at det nye konsollet har HDMI utgang.

 

Tusen takk til alle som har kommet med innspill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...