Gå til innhold

Spørsmål om xbox 360 [HJELP]


Glassflasken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei spillefolk :D

Har 2 spørsmål

 

1:

Går det ann og ta inn sanger fra pc eller noe, som på psp og ps3?

Og bilder og video?

 

2: Er det sånn meny når du starter x360'n att du kan velge internett eller video eller spill eller musikk som på ps3?

 

Det lurer jeg på..

 

Håper dere svarer :D

1. ja du kan ta inn musikk på xbox 360 via pc eller minnebrikke, det samme gjelder bilder og video..

 

2: hva mener du med internett? du kobler deg automatisk til live (hvis du velger den innnstillingen) hvis du blar i menyen så kommer de opp det du har på minnebrikken O.L... helt nederst på skjermen kan du starte spillet..

 

håper det var svar nok :)

Endret av simentp
Lenke til kommentar
mener at det skal fint gå ann å legge inn musikk og filmer osv. Xbox live eller valg av internett som det er på en pc ?

ja, det skal gå fint..

 

 

Xbox live er internetten til xbox'en. det er sånn at man kan snakke med andre og se vennelisten og sånn.. det er ikke noe Internett explorer elns.. hva tenker du egentlig på med internett? man spiller online ja hvis det er det du mener? =/

Lenke til kommentar
mener at det skal fint gå ann å legge inn musikk og filmer osv. Xbox live eller valg av internett som det er på en pc ?

ja, det skal gå fint..

 

 

Xbox live er internetten til xbox'en. det er sånn at man kan snakke med andre og se vennelisten og sånn.. det er ikke noe Internett explorer elns.. hva tenker du egentlig på med internett? man spiller online ja hvis det er det du mener? =/

 

1: ja jeg mener att jeg kan gå på nettby o.l altså..

 

2: Altså, når man starter en ps3 kommer det opp en rekker du kan bla bortover som INNSTILLINGER - Musikk - bilder - spill osv.

er det sånn på 360'n?

 

Jeg mener att når du slår på xboxen så kommer det vel ikke: "Disc not found"

 

det kommer vel sånn om du vil starte spillet eller høre på musikk osv..Håper dere skjønte

:D :D :) ^^

Lenke til kommentar
1: ja jeg mener att jeg kan gå på nettby o.l altså..

 

2: Altså, når man starter en ps3 kommer det opp en rekker du kan bla bortover som INNSTILLINGER - Musikk - bilder - spill osv.

er det sånn på 360'n?

 

Jeg mener att når du slår på xboxen så kommer det vel ikke: "Disc not found"

 

det kommer vel sånn om du vil starte spillet eller høre på musikk osv..Håper dere skjønte

:D :D :) ^^

 

NEI, du kan ikke surfe på internett på Xbox 360.

 

Som bildene til han over her viser har du Marketplace - Xbox Live - Media - Games - Systems.

Marketplace: Laste ned ting (demoer, bilder, Arcade-spill osv)

Xbox Live: Tja. Meldinger, chat o.l.

Games: Her finner du en oversikt over spilla dine og achievements

Media: Musikk, film, bilder

System: Alle innstillinger

Lenke til kommentar

1. Når du fyrer opp Xboxen for første gang må du registrere en bruker. Når du da kobler den til internett har du automatisk Silver.

 

2. Du kan koble den til router med kabel.

 

3. Med Gold kan du spille over nett mot andre spillere fra hele verden. Med Silver kan du bare laste ned demoer og sånn.

Lenke til kommentar
1: hvordan får man silver?

 

2: Men.. jg har trådløst nettverk i huset men må jeg kjøpe det adapteret til 800? Syyykt dyrt..

ingen andremuligheter? ev.t billigere eller gratis!? :(

 

3: hva er forskjell på silver og gold? :p

1: silver har man så lenge man har en gamertag

 

2: Enten det eller nettverkskabel

 

3: Silver er et standard medlemskap, Gold er flere muligheter,, nedlasting av demoer og diverse sånt.

 

edit: Knewtta :dontgetit:

Endret av DragonsHeaven
Lenke til kommentar

Oppdateringer til spill er også gratis, Knewt. Nå tenker jeg på patcher o.l, mens ekstra innhold, f.eks eksta MP baner må du ofte betale for. Ikke alltid, men som oftest.

 

EDIT: Tommy12: Bra kjøp, nå som NXE kommer er det digg med stor harddisk. Lego indiana er gøy, men Kung fu panda har jeg ikke prøvd.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Bra tilbud det. Husker for et år siden så tror jeg jeg ga 2500 for en Premium-modell uten noen spill. Hehe. Greit med stor harddisk når vi snart kan installere spill.

 

EDIT: Nypis: Var vel igrunnen det jeg tenkte på, så ble forsåvidt feil å skrive "oppdateringer" ;)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...