Gå til innhold

Account suspended, må bekrefte at kontoen er min ..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jo ikke noe å tape på å prøve alt de ber om. Send inn det du har av info og forklar situasjonen. Jeg har flyttet 2 ganger siden jeg begynte å spille wow, så CD'er og cover er over alle hauger for lengst. Men så ligger jo spillet til nedlasting på wow-europe.com også, så det er ikke noe problem.

 

CD key trenger du kun for å opprette konto. 3 år etter release bør det finnes forståelse for at ikke alle har coveret liggende.

 

Har du betalt med kort btw? Hjelper sikkert å kunne dokumentere at det er ditt kort som har betalt i 3 år også.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar!

 

Får forhåpentligvis bilde av pass idag av han jeg fikk accounten av, så da sender jeg inn det og de 4 siste nr. av kredittkortet som jeg betaler med, siden det sto det i emailen. Tar med navn, addresse, kontonavn og email, så da håper jeg får igjen accounten. Men er det noen som har erfaringen med dette? Tenker da på hvor lang tid det tar med svar og eventuelt få tilbake accounten osv ..

Endret av Shepards
Lenke til kommentar
Er vel ikke noe problem, send inn det de spør etter.

 

Har du mistet Serialen? Å nei, foresten, du har kjøpt kontoen. Vel synd for deg da at kontosalg er ulovelig i følge lisensavtaler du inngår med Blizzard.

Er det virkelig så ille at han har fått den av en kompis?

 

Ikke spesielt ille, men det er jo ganske dumt når man VET hvor ofte ting som dette skjer......

Lenke til kommentar

Your Secret Question and Answer.

 

Dette pluss brukernavn er praktisk talt og gi passordet ditt!

Dette er en scamm! At accounten din har blitt bannet kan være tilfeldig eller du er bannet av blizz av en annen grunn.

Har fått en bekreft konto mail selv, og det var bare en scamm. Min account var riktig nok ikke suspandert.

Med mindre eg har gått glipp av noen detaljer her (pga eg skummleste igjennom tråden) ville eg sett etter andre løsninger. For å gi brukernavn og secret question svar er praktisk talt passord, og dette vet vi ka blizz har sagt om...

Lenke til kommentar

Er jo enormt tilfeldig om scammen er timet med suspandering av kontoen da. Men, om OP ikke har gjort det, sjekk at mailen er ekte :) At den er fra Blizzard og alt det der. Mange ting du kan se etter.

 

Ellers har jeg inntrykk av at det jobber greie folk på kundesenteret der, så det skal vel ikke være umulig å kontakte dem om dette.

 

Rart om de skal ha både secret question og svar, tho. Husker jo ikke spørsmålet mitt, men vet det er noe jeg kan svaret på. Men det har ingen ting med passordet mitt å gjøre, for det betyr ikke noe som helst!

Lenke til kommentar
Er vel ikke noe problem, send inn det de spør etter.

 

Har du mistet Serialen? Å nei, foresten, du har kjøpt kontoen. Vel synd for deg da at kontosalg er ulovelig i følge lisensavtaler du inngår med Blizzard.

Er det virkelig så ille at han har fått den av en kompis?

 

Ikke spesielt ille, men det er jo ganske dumt når man VET hvor ofte ting som dette skjer......

Har selv brukt en account som ikke står i mitt navn over lengre tid, man må bare ta visse forhåndsregler.

Lenke til kommentar
Your Secret Question and Answer.

 

Dette pluss brukernavn er praktisk talt og gi passordet ditt!

Dette er en scamm! At accounten din har blitt bannet kan være tilfeldig eller du er bannet av blizz av en annen grunn.

Har fått en bekreft konto mail selv, og det var bare en scamm. Min account var riktig nok ikke suspandert.

Med mindre eg har gått glipp av noen detaljer her (pga eg skummleste igjennom tråden) ville eg sett etter andre løsninger. For å gi brukernavn og secret question svar er praktisk talt passord, og dette vet vi ka blizz har sagt om...

 

Blizzard BER faktisk om alt av info, BORTSETT fra passord. Så nei, ikke nødvendigvis scam.

Lenke til kommentar
Your Secret Question and Answer.

 

Dette pluss brukernavn er praktisk talt og gi passordet ditt!

Dette er en scamm! At accounten din har blitt bannet kan være tilfeldig eller du er bannet av blizz av en annen grunn.

Har fått en bekreft konto mail selv, og det var bare en scamm. Min account var riktig nok ikke suspandert.

Med mindre eg har gått glipp av noen detaljer her (pga eg skummleste igjennom tråden) ville eg sett etter andre løsninger. For å gi brukernavn og secret question svar er praktisk talt passord, og dette vet vi ka blizz har sagt om...

 

Blizzard BER faktisk om alt av info, BORTSETT fra passord. Så nei, ikke nødvendigvis scam.

 

Secret question er faktisk mye verre en passord. Og det har samme funksjon. Så ikke enig.

Lenke til kommentar
Heisann, kan vel bare gå rett på sak. Nå har jeg vært banna i 2 dager, pga. at jeg kalte den ene alten min for Hitlaer, veldig dumt av meg såklart .. Så idag så satt jeg spent på å logge inn og endelig spille, men neida, forsatt så var accounten suspended. Hvafaen tenker jeg og sjekker emailen min etter mulige Blizzard eposter, og såklart så var det en email der det står at jeg må bekrefte at kontoen min ved å sende inn pass og lignende ting .. Dette var da så absolutt toppen av kransekaka, siden jeg kjøpte denne accounten av en kamerat på barneskolen for en stund siden, 2005 for å være presis. Men jeg skal som sagt sende inn cd key og pass osv. men dette blir da litt vrient, siden navnet som accounten står på, er navnet på han jeg kjøpte accounten av. Vil ikke dette bli litt vrient hvis jeg sender inn passet når det står mitt eget navn der?

 

Så var det dette med cd keyen og da .. Desverre så var jeg av den typen som ikke tok alt så for serriøst i min tidligere barndom, noe jeg burde .. Cd keyen har jeg såklart ikke, er det mulig å få tilbake den ved å ringe support som jeg har tenkt til å gjøre imorgen? Det vil kanskje ikke hjelpe så mye hvis jeg får den tilbake siden det passet og owner name på accounten er forkjellige ..

 

Beklager at dette innlegget ble nokså langt, men er nokså redd for accounten siden det er 4 70's og en hel del alts ..

Men jeg lurer da bare på om det er virkelig håp om å få tilbake accounten min? Eller må jeg starte alt på nytt igjen?..

 

 

Shepards. :)

 

 

fikk du en mail som du skal skrive Account info, passord , CD key og secret answer så er det en fake mail.. den fikk jeg for en 3-4 ukers tid siden og..

 

 

 

liten edit:

 

Ossen kan man egentlig bli tatt for account sharing? altså, hvem er ikke hos kammerater med laptopen og spiller, lan osv... er jo steder med forskjellig ip hele tiden..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Your Secret Question and Answer.

 

Dette pluss brukernavn er praktisk talt og gi passordet ditt!

Dette er en scamm! At accounten din har blitt bannet kan være tilfeldig eller du er bannet av blizz av en annen grunn.

Har fått en bekreft konto mail selv, og det var bare en scamm. Min account var riktig nok ikke suspandert.

Med mindre eg har gått glipp av noen detaljer her (pga eg skummleste igjennom tråden) ville eg sett etter andre løsninger. For å gi brukernavn og secret question svar er praktisk talt passord, og dette vet vi ka blizz har sagt om...

 

Blizzard BER faktisk om alt av info, BORTSETT fra passord. Så nei, ikke nødvendigvis scam.

 

Secret question er faktisk mye verre en passord. Og det har samme funksjon. Så ikke enig.

Har lite og si om du er enig eller ikke. -Grendel- har rett, Blizzard ber faktisk om Account navn og Secret question and answer når de skal recovre accounten din. Det er heller ikke noe problem og gi dette bort da noen må ha kontroll over e-mailen din for og kunne bruke dette i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...