Gå til innhold

Nynazisme og rasisme


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Å...Jeg er så glad for at jeg skal flytte hjem igjen til Spania!!

 

Håper virkelig at alle de 6.000 nordmenn som bor på Costa Blanca i Spania får oppleve litt rasisme en dag så de vet hva det er. :grumpy:

Også skulle jeg gjerne ha snakket med Carl I. Hagen forrige uke når han stiftet FrP's Lokallag i Torrevieja (Merk!: Nå er plutselig de innvandrere)...da hadde jeg sagt "Jasså Carl, hvem er det som kommer fra et minoritetsbakgrunn nå da!?"

Litt morsomt å tenke på dette: hvis jeg møter en nordmann i Norge kan han slenge dritt om meg og min spanske bakgrunn, sitter vi i et fly i tre timer blir plutselig saken annerledes, da er det jeg som kan slenge dritt om nordmannen :p

 

-Rasisme er teit

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

On 2002-01-17 15:16, GTS skrev:

 

"Til dere som har barn - ville du sett ungen din som snauskalle, eller at han satt å brant en CD?"

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Jeg ville ikke sett ungen min som en blitzer heller da. Du må ikke komme her å fortelle meg at det motsatte av nazister er "de gode" - dvs bl.a. blitzere (eller hva de kaller seg for tiden (som er antirasister)). De er jo ikke noe bedre eller mindre ekstreme de. De er jo faktisk MOT ytringsfrihet av aller høyeste grad. De fleste av oss ligger midt i mellom disse gruppene. På en gyllen middelvei, heller litt mot en av sidene selvfølgelig.

 

 

Hvis du snakker om Blitz (som har vært kjent i det siste) er NEPPE de generelt imot ytringsfrihet. Venstresiden er generelt veldig for ytringsfrihet, i og med at det er dette er en av de viktigste faktorene i et demokrati. Du visste kanskje ikke dette, men venstresidens mål er å nå et direkte demokrati. (ikke republikk som usa, eller velferdsstat som norge)

 

Antar du heller tenkter på stalinister og høyre-anarkister når du snakker. Tviler også på at du noen gang har møtt en 'blitzer'.

 

Piranha: Bor du i Costa Blanca? Jeg flytter dit til høsten. *kaste egg på hagen familien* ;)

Lenke til kommentar
Piranha: Bor du i Costa Blanca? Jeg flytter dit til høsten. *kaste egg på hagen familien* ;)

Har bodd, skal bo. Må bli ferdig med videregående først. Hvor på Costa BLanca skal du bo hen?

 

Skal gå andre året videregående på skolen i Alfaz Del Pi.

Du kødder! Jeg gikk der i to år!

Lenke til kommentar
Ytringsfrihet til å si sannheten er en god ting, ytringsfrihet til å spre løgn er en dårlig ting.

 

Ønsker dere at det skal være lov til å spre løgn?

 

Vet du hva ytringsfrihet er? Det er retten til å kunne si hva du mener. Om det du mener er løgn eller ikke, er en annen diskusjon...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De som gjør dritt er drittsekker..

De som gjøre gode ting er gode mennesker!

(Sånn deler jeg inn folk!)

Det er ingen rase, religion eller seksuell legning (whatever) som tilsier om en person er ond eller ikke!

 

Det blir bare altfor dumt å si at "utlendinger" gjør mer dritt enn "nordmenn"!

 

Hvis noen mener at denne gruppen som så "fint" betegnes som "utlendingenr" gjør mye onde ting, se da på grunnprinsippene i Vigrid!

De er ikke ute etter å drepe feks. "jøder" som er onde, men derimot alle "jøder"!

Dette blir da bare altfor dumt!!

 

Og når Vigrid f.eks. påstar at Holocaust ikke har eksistert, da blir det litt for mye for meg!

 

Enig så enig...jeg ser på verden som én og på mennesket som individ.

Lenke til kommentar
De som gjør dritt er drittsekker..

De som gjøre gode ting er gode mennesker!

(Sånn deler jeg inn folk!)

Det er ingen rase' date=' religion eller seksuell legning (whatever) som tilsier om en person er ond eller ikke!

 

Det siste er jeg selvfølgelig enig i. Men å dele folk inn i onde og gode er bare teit. Det finnes neppe èn person på denne jord som ikke ville gitt etter og gjort noe dumt i en gitt situasjon. Alle har både ondt og godt i seg.

 

Raseforskjeller er avleggs - voks opp de som har små rasetanker, hitler har vært død lenge! Dette burde også disse tankene være! :yes:

Lenke til kommentar
Piranha: Bor du i Costa Blanca? Jeg flytter dit til høsten. *kaste egg på hagen familien* ;)

Har bodd, skal bo. Må bli ferdig med videregående først. Hvor på Costa BLanca skal du bo hen?

 

Skal gå andre året videregående på skolen i Alfaz Del Pi.

Du kødder! Jeg gikk der i to år!

 

Kommer du tilbake eller? :wink:

Lenke til kommentar

"Det handler om å overbevise folk om å velge det rette systemet. Vi skal ikke tvinge noen. "

 

Dette er en gruppe som aldri kommer til å få noen som helst makt i samfunnet vårt. Så hva er problemet? Vigrid har vel minimum med saken å gjøre? Vigrid støtter forresten Palestina... eller det passer kanskje bedre å si at de går imot Israel, og når Israel okkuperer Palestina blir det bare verre. Da får de enda en grunn til å slakte jøder.

 

Tror nok Vigrid er en større trussel enn en gjeng med islamister. FiskePinna ville vel hatt en fundamentalistisk politi stat han...

Lenke til kommentar

Jævla duste posting. Stikk på en flørte chat, ikke irriter med disse off-topic's :-?

 

Decline roter seg langt inn i sitt eget vrøvl. Blant blizere er det en utstrakt beundring av blandt annet AKP. Det er ett-1 !! parti i Norge som nekter innsyn i møteprotokoller o.l, det er ganske riktig AKP. Hva har den gjengen nedskrevet som ikke tåler dagens lys?? Og hva har De i tillegg ikke satt ned på papir, det er gjerne de mest extreme ting som ikke blir protokollført, men går mer under "uskrevne lover". Mye rart at disse folka blei overvåka i mange år, det er såpass mye rusk at det skulle ****** meg bare mangle.

 

Ytringsfrihet hehehe narr meg ikke til å le. Du kan jo bare prøve å nevne FRP f.eks i nærvær av en blitzer en fredags kveld på byen. Sjansen er stor for han/hun skjeller deg ut, for så å hente "forsterkninger" i en bedriten bygård i pilestredet. Gå da ikke alene til taxi :D

Blitz går under venstre-ekstremisme, og er ikke ett hakk bedre enn den motsatte fløyen. De soler seg bare i glansen av at det er "stue-rent".

Når begynnte okkupasjon å lønne seg ??

 

Jo, ta et par dusin arbeids-sky, venstrevridde yrkesdemonstranter og legg din elsk på et eget klubbhus, helst midt i Oslo da. Man kan jo være urban fordi om man er skrudd i skallen. Kontakter lønner seg, så pass på å rekruttere naive fjortiser med foreldre som sitter i byrådet eller har et verv innen politikk. Sånt lønner seg.

Lenke til kommentar

For du har jo virkelig stor innsikt ja.. Tar jeg helt feil når jeg sier du er FRPer?

 

I motsetning til deg klarer jeg å se ting fra flere sider, ikke bare dewn høyrevridde fascistiske alle-er-skitne-kommunister-propaganda siden.

 

Vet ikke hvordan du kom til å snakke om AKP sin fortid, men når vi er inne på temaet - hva med frp sin? hagen har jo gjort masse dritt, støttet salg av våpen til en mer tvilsom anledning.

 

Og siden du vet så mye om blitzere og vet hvordan de er psykisk, har du noen gang møtt ÈN blitzer du har snakket med? Neppe.

 

Kan fort se hvem som roter seg inn i sitt eget vrøvl

Lenke til kommentar
For du har jo virkelig stor innsikt ja.. Tar jeg helt feil når jeg sier du er FRPer?  

 

I motsetning til deg klarer jeg å se ting fra flere sider, ikke bare dewn høyrevridde fascistiske alle-er-skitne-kommunister-propaganda siden.  

 

Vet ikke hvordan du kom til å snakke om AKP sin fortid, men når vi er inne på temaet - hva med frp sin? hagen har jo gjort masse dritt, støttet salg av våpen til en mer tvilsom anledning.  

 

Og siden du vet så mye om blitzere og vet hvordan de er psykisk, har du noen gang møtt ÈN blitzer du har snakket med? Neppe.  

 

Kan fort se hvem som roter seg inn i sitt eget vrøvl

Karakteristisk for en venstrefundamentalist.

1.Personangrep.

2.Høyre-sympatisører = fascister

3.Snakker bort AKP sin fortid, istedenfor å ta et oppgjør med kommunisme/sosialisme.

4.Angripe hagen for et eller annet, uten å ha argumenter eller saksopplysninger.

5.Personangrep igjen, fortelle at motparten ikke vet hva han snakker om, istedenfor å ta vedkommende seriøst.

6.Trekke kjappe slutninger og stiller retoriske spørsmål. Det er sosialisten i et nøtte skall.

www.frp.no - meld deg inn å gjør Norge til et bedre samfunn

Lenke til kommentar

Og du er jo mye bedre når du svarer min kritikk med å kritisere "venstrefundamentalister" ?

 

1. Ironi er ikke personangrep. Spørsmål om partimedlemskap er heller ikke personagrep.

2. Hva er en høyre-sympatisør? Høres for meg ut som en billig måte å vri seg unna å tilhøre en politisk side på.

3. AKP representerer på ingen måte kommunismen/sosialismen. Hva medlemmer i AKP eventuelt har gjort i sin fortid representerer heller ikke kommunismen/sosialismen, men heller uvitende stalinister.

Dessuten, hva har jeg med AKP sin fortid å gjøre? Jeg har aldri vært medlem i AKP, og har heller ikke tenkt å bli det.

4. Hagen trenger kritikk.

5. Er det personangrep å spørre om du har møtt en blitzer? Og skal du svare på spørsmålet? Igjen: neppe.

6. Over ser du eksempler på å fatte korte slutninger. Du tror åpenbart at jeg er en representant for AKP som angriper tilfeldige FRPere på gata.

 

www.sosialisme.no - les om sosialisme uansett om du er interessert eller ikke.. all viten er god viten.

Lenke til kommentar

Skjønner bare ikke din fasinasjon over min omgangskrets, men når du engang går dit så : Har vært plenty på Blitz, både i bok-cafe'n og flere konserter. Har festet masse med venstresymatisører og selv-erklærte komunister. Nei, jeg er ingen FRP'r, siste valg stemte jeg AP, DET skal ikke gjenta seg med det første :wink: Det blir bare så utrolig billig av deg å anta at jeg står på en helt annen politisk plattform, men så forventer jeg vel ikke det helt store av deg heller da.

 

All viten er god viten. Store ord for en ignorant og dilletant.

Lenke til kommentar
AKP representerer på ingen måte kommunismen/sosialismen. Hva medlemmer i AKP eventuelt har gjort i sin fortid representerer heller ikke kommunismen/sosialismen, men heller uvitende stalinister.  

Dette er bare for dumt. Sitat fra www.akp.no :

"Arbeidernes kommunistparti". Jeg kan ikke tenke meg noen bedre representat for hva sosialisme/kommunisme står for.

Over ser du eksempler på å fatte korte slutninger. Du tror åpenbart at jeg er en representant for AKP som angriper tilfeldige FRPere på gata.

Jeg tror ikke du er en akp'r. Jeg tror du er en "venstre-sympatisør" som er selvutnevnt bedreviter, som kaster deg på den siste tidens anti-usa og de siste 25 årenes anti-hagen bølge. Pell deg bort fra dataen og reis rundt i verden. Besøk sosialistiske land, se hvordan de lever der. Trekk enkle slutninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...