Gå til innhold

Jeg har en SE w800i. Trenger jeg en ny telefon?


Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg en Sony Erricson w800i for ca. tre år siden. Det er få som har så "gamle" mobiltelefoner som meg nå. Hva er de største og viktigste nyhetene som har kommet siden sist? Ville dere anbefalt meg å skaffe meg en ny mobiltelefon?

 

For dere som lurer er dette noen av spesifikasjonene til mobilen min:

 

Utforming: Klassisk

Høyde: 10 cm

Bredde: 4.6 cm

Tykkelse: 2.05 cm

Vekt: 98 gram

Bluetooth:

Taletid i GSM-nettet: 9 timer

Radio:

Kamera: 1.92 megapiksler

Minne: 32 mb(innebygget) og 1 gb (sd-kort)

 

For å si det kort: Går jeg glipp av noe?

Endret av mathiasm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om den funker og du er fornøyd med den trenger du vel ikke ny mobil! den du har er faktisk veldig bra, og f.eks kameraet på nye mobiler er ikke så veldig mye bedre (selv om de har fler megapixler er det ikke bedre bildekvalitet enn på k750i og w800i)

 

En av ulempene med den du har nå er jo en litt liten skjerm, noe som ikke er noe problem om du ikke surfer mye på internett med mobilen din for eksempel. En ulempe med en tre år gammel mobil kan være at batteritiden har blitt dårlig eller ting har slutta å virke, noe som kan være god grunn til å kjøpe ny mobil.

 

Jeg bytta fra k750i (samme som du har på innsiden, bare annerledes utside og ikke walkman-spiller) i januar og savna den (hadde solgt den videre dessverre)... Trodde at siden jeg kjøpte en ny mobil skulle den være bedre... Men nei :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...