Demantios Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 (endret) DarkZhade: jeg har prøvd med capslock på jo! men siden jeg har en stor bokstavi passordet mitt så holdt jeg shift inne når jeg hadde på capslock derfor det ikke funket siden alle bokstavene skulle være store. josh909: det er ikke min idoti..! jeg er 100% sikker på hva jeg skrev som passord... men det funker ikke... så ikke veit jeg hva som er feil... men jeg har prøvd alle mulig kombinasjoner med passordet både med store å små bokstaver å bokstavene ved siden av... Makky: takk skal du ha mann:D fy faen nå er jeg glad ass! detta skulle acer ha 500 kr for å fikse... wtf er det forno...For å fikse det? Dem skulle ikke ha 500kr for å huske passordet ditt og skrive det riktig, dem skulle nok brenne over passordet ditt. Noe som er en litt annen operasjon enn å tenke Endret 4. november 2008 av PepsiCo
mad_arab Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Makky: takk skal du ha mann:D fy faen nå er jeg glad ass! detta skulle acer ha 500 kr for å fikse... wtf er det forno... At de skal ha 500kr for å måtte hente pakken på posten, sette en mann på jobben, og sende den ut igjen er fullt forståelig.
Demantios Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 At de skal ha 500kr for å måtte hente pakken på posten, sette en mann på jobben, og sende den ut igjen er fullt forståelig. Kanskje dem pengene går til lønn til han som må gjøre jobben, leie av lokaler, strøm, lys, osvosvosv som bedrifter trenger for å ikke gå konk?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå