Nevvis Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Starta med Inscription etter patchen, og er rundt 220 atm (levler samtidig). Når jeg selger glyphs og diverse annet på AH merker jeg at det kan være svært stor prisforskjell på glyphs som bruker samme mats, så lurte på om noen med litt peiling kunne gi meg tips om hvilke glyphs som er ettertraktet (minor glyphs virker å ha et litt høyere snitt, men kan jo ikke så mange slikt).
Alpakasso Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Disse har jeg tjent ca 5000g på å selge for 20-25g per: Glyph of Vanish (koster 2,4g å lage) Glyph of Windfury Weapon Glyph of Flash of Light Glyph of Sinister Strike og Glyph of Water Mastery (elns) selger også noen ganger for 20g+, om det ikke er noen på AH fra før. Da er det bare å kjøpe dem opp, og selge dyrt. Altfor lett å tjene penger på inscription. Endret 2. november 2008 av -Evolution-
Nevvis Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Takker! Ja, ser det er mye penger der, men dette vil vel avta. Nå er jo glyphs helt nytt og noe de aller fleste vil skaffe seg.
TRS Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Man bytter jo gjerne glyphs når man respeccer da, avhengig av klasse kanskje, men tviler på at det dabber av med det første iallefall.
dymoletratag Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Profitten på glyphs kommer til å avta med tiden. Vi får leve godt på det mens vi kan.
gamer73 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 (endret) ja man mister jo ikke glyphs når man respeccer gjør man? Og heller ikke når man bytter våpen og gear, slik man gjør med enchants...så sånn sett så minsker behovet for glyphs betraktelig når man først har kjøpt dem man føler man trenger. Endret 3. november 2008 av gamer73
Purplehaze Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 (endret) Du trenger gjerne litt forskjellige glyphs ut i fra specc da. Min druid trenger helt andre glyphs som feral enn boomkin enn resto. Og min warrior forskjellige ut i fra om jeg skal tanke/dps/pvp. Såh Edit : Det med å bytte speccs "on the fly" (og med tilhørende glyphs) er ikke på plass ennå, eller? Endret 3. november 2008 av Purplehaze
gamer73 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 ja ok...men det er svært få som driver å respeccer frem og tilbake mellom prot og dps hele tiden. Dem fleste holder seg enten til dps eller prot. Dvs dem fleste bytter gear oftere enn dem respeccer.
Purplehaze Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Igjen, tror dette vil komme an på om man kommer til å kunne bytte speccs lettere enn nå (er jo snakk om det). OM man kan ha 2 specs og 2 sets med glyphs, kommer nok markedet til å bli "mettet" til en viss grad. OM ikke tror jeg dette betyr gratis penger i lang tid for oss inscriptionists. Cheers for det siste Daddy needs moar epic flyers! Jeg chanter stort sett bare gear jeg vet jeg skal ha lenge, så mellom 70 og 80 kommer jeg ikke til å bruke penger på det i det hele tatt. Men glyph som gjør at sunder armor treffer 2 targets? Kommer aldri til å tanke uten.
Christeven Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 (endret) Nå må dere også huske at det hver eneste dag er det nye spillere som starter å levle opp Inscription. Så selv om behovet for nye glyphs er der, så vil det være mange fler som kan forsyne markedet med det. Så prisene vil uten tvil synke fra de høye prisene som er nå. Av to hovedgrunner nevnt i tråden, folk begynner å få de glyphs de trenger, og ah kommer til å bli proppet med dem. Endret 3. november 2008 av Christeven
Purplehaze Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Nå må dere også huske at det hver eneste dag er det nye spillere som starter å levle opp Inscription. Så selv om behovet for nye glyphs er der, så vil det være mange fler som kan forsyne markedet med det. Så prisene vil uten tvil synke fra de høye prisene som er nå. Av to hovedgrunner nevnt i tråden, folk begynner å få de glyphs de trenger, og ah kommer til å bli proppet med dem. Sant, sant. Men det kommer til til å være greit marked for Minor glyphs en stund til, disse tar det jo litt tid å oppdage. Man må lage en scroll som har 20 timer cooldown, så det begrenser seg jo litt der. Men vanlige trainable Major glyphs finnes det nesten uendelig mange av allerede. Starta med inscription rett før helga, og har 330+ nå. Har slengt alt i gbank, og det er over 4 rader med stacker av forskjellige glyphs. Så det blir en del bare på å levle opp Skulle alle slengt alt på AH hadde det blitt fullt.
gamer73 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Ja for min del så har jeg bare 3 glyphs på meg nå...og det er fordi kameraten min er inscriptor:) og jeg bare kaster inn det han gir meg uten å tenke...det betyr ikke noe nå før WOTLK uansett. Det er EN eneste glyph jeg faktisk kunne tenkt meg og som jeg helt sikkert kommer til å skaffe meg. Det er den som gjør at whirlwind treffer 1 stk ekstra target:) DEN er gull verd...!!! MEN bare til den rette "billige" prisen hehe. Som nevnt så er optimalisering av enchants og glyphs ment å utføres på maks level:) Frem til det er oppnådd er det bare å kaste på noe "billig dritt"
Lycantrophe Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Funker kanskje i AV, men det er vel det.
Purplehaze Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Alle glyphs koster det samme å lage (i grove trekk), det eneste som gjør at prisen varierer er hva markedet er villig til å gi Så går det jo mye på prosenter også, så level 15 glyphs kommer til å være like bra på 80. Spennende å se hva som kommer etterhvert, om det kommer grønne, blå og epic glyphs for den saks skyld. Og hvor bra de eventuelt kommer til å bli.
Alpakasso Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 det eneste som gjør at prisen varierer er hva markedet er villig til å gi Nei. Så tidlig har det mye med å gjøre hvilke minors som er researcha, og kanskje er skjeldne på serveren.
bandreas Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Er glyph of fireball umulig å få tak i enda? Eller er severen min jævli uheldig med å få tak i den? Har til gode å se en eneste en på AH frem til nå...
1234567890qwertyuio Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 http://www.wowhead.com/?items=16.8 der er lista over alle mage glypths som er ute nå.
bandreas Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Bleh, da blir det evocation da for aoe pulling med heals. Var en ...of Fireball som gav 5% mer skade til Fireball i betan. Synd den ikke er å få tak i
Matsemann Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Den Fireball er ikke lenger ekstra skade, men 5% ekstra crit på fireball, mot at du mister den lille doten den legger på.
gamer73 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 er den whirlwing glyphen "billig"? Dvs er den vanlig? Eller av dem sjeldne? Kommer meg ikke inn på wowhead her på jobben:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå