Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?

Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

qweac.png

Har runnet Gears 1, men har ikke prøvd det på nett. Prøvde nettopp min første Gears 2 match på nettet og elsket det. Regner med jeg er med på alt! Har forresten lite poeng ettersom konsollen er ganske ny. :)

Skrevet

Hvis noen trenger å fylle opp laget sitt, så er det bare å sende meg en invite. Blir endel jobbing denne uka, så regner med å være på Live fra kl. 20 på kveldene.

Brakara.png

Skrevet

Obs obs!

Hvis folk vil spille med meg kan det være lurt at det er Private Match.

Siden jeg bor på Perminalen (Oslo) for øyeblikket, er det til tider skrantete nett.

Funker fint når det er Private Matches med en god host derimot.

Skrevet

Bare og adde meg hvis dere vil.

Spiller masse gears online om dagen. Litt artigere og spille med norske.

Gamertag: Hatebreed83

Skriver gamertaggen sånn. Skjønte ikke bære av det mygamercard.net greiene:)

Skrevet (endret)

Sjekk oppdatert førstepost hvis du ikke har klart å poste bilde av gamzertagzen din.

Endret av -drugiS-
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor så mange har problemer, kanskje Lakus har laget en klønete guide. Det er bare å skrive gamertagen sin der det står GamerTag midt på siden, og trykke Generate gamercard code. Da får jeg http://card.mygamercard.net/drugiS+92.png og dette putter jeg inn i en bilde-tag.

[img=http://card.mygamercard.net/drugiS+92.png]

Hva me då putte det i førstepost da ;)

Skrevet

Det er jo akkurat det jeg holder på med, skulle bare gå en omvei ved å skrive det her først, så kopiere det jeg har skrevet inn i førstepost. Deretter skulle jeg fjerne det jeg har skrevet her og skrive at de som ikke skjønner kan sjekke førsteposten på nytt. Nå ødela du alt det ved å quote posten min. Damn you, Hiltur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...