Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?


Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre enn meg som opplever matchmakinga i Gears 2 som katastrofal? Det tar en evighet å finne folk til et 5 spiller lag, og enda en evighet for å finne et matchende 5 spiller lag. I multiplayer modusene vel å merke, Horde går ganske greit.

 

Uansett, på det værste sitter man 10-15min å venter på at 10 spillere matches opp, og når modusen og kartet er bestemt, har 2-3 personer allerede hoppet av fordi de ikke vil spille akkurat det, og hele matchen fisler ut før den har begynt...

 

Det er også flere matcher som lagger helt sykt, og jeg hører på de andre spillerne at jeg er matchet opp mot amerikanere...

 

Ingenting galt med linja mi eller nettverket heller - Nextgentel, 20/1gb, test av boxen på nettverket rapporterer alt ok og "open". Heller ingenting annet som laster på nettverket, eller trafikk av noe betydning.

 

Si jeg ikke er alene i denne frustrasjonen? Jeg mistenker at det kan hjelpe ved å sette opp et norskt lag på ene siden, eller enda flere lag og se om man matches opp. Send meg gjerne en invitasjon til å spille litt og forhåpentligvis omvende intrykket =)

 

Ellusion%20no.png

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fremdeles ikke hvrfor folk hopper ut i matchamking alene da de vet det er treigt? Om man er alene tar ting evigheter og en god tilkobling skjer mer eller mindre aldri. Men om dere er fem som sammen i matchmaking går det som regel fortere enn svint og sjangsen er stor for at en av dere bli host. Alle får dere dermed god tilkoblingshastigheter, drit i det andre laget, det er jo dere som skal vinne?

 

Frem til en eller annen form for update med muligheter til å søke etter god connection får bare det andre laget finne seg i litt lagg og dere har noen som helst planer om å vinne. Ellers er det Private Matches som gjelder, og der er det jo selvfølgelig norske hoster så alt er flott.

 

EDIT: Sorry for enormt med skriveleifer, men har sinnsvakt ustabilt nett i dag så da gjelder det å bli ferdig fortest mulig :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Haha, sa faktisk til den ut høyt nå "oppfør deg som drugiS' sin", også funka det faktisk.. :p (Eriknittentoognitti er vitne)

Lol. Det hjalp ikke så mye for meg, jeg fikk litt problemer etter at jeg hadde skrytt over hvor fort alt gikk :p

 

Men så fikk jeg fylt opp laget med 4 andre norske, og da gikk det som en drøm igjen ;)

Lenke til kommentar

Spilte litt territories med Laland tidligere idag og det tok oss 5 sek å komme inn i en match når vi søkte. Men ellers så gikk det tregt, t.o.m. den gangen han skrekt til boksen sin :p

Men må si at matchmaking-tiden er veldig variert, men det gikk fort når jeg var i "Part of Five"

Endret av Erik1992
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...