Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?

Essem

Anbefalte innlegg

Skrevet
høres rasende festlig ut, bare dumt at vi ikke får spilt wingman 50% av gangene, pågrunn av det teite vote systemet, og ingen rene playlist

Går ut ifra at selve ligaen blir ført her inne? Så da er det jo bare å spille "private matches" er det ikke det da? Trenger vel ikke å gå inn i matchmaking.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt irriterende det der med at om man trykker "invite all" så inviterer man ikke bare alle venner som er online, men også offline! Mange som logger på med opptil 10-12 invites liggende :p

Skrevet (endret)

Skalle.png

Jeg spiller ikke så ofte lengre, men prøver å få spilt når jeg kan. Blir nok en del nå fremover :)

Endret av Skalle
Skrevet

GT: Croco D Ille

Men noen som sliter litt med å finne games eller? Prøvde tidligere idag, og fant absolutt ingenting, så endte med at jeg lekte med noen boter: /

Skrevet (endret)

Idag (søndag) kommer jeg til og sitte online en del fra 18.00 og utover.

Så hvis noen føler for og spille da, så er det bare og adde meg så slenger jeg rundt et par invites ^^

GT: StigmaTheTT

Edit: Et par ting skjedde her, så får se om jeg rekker det.

Endret av Tortuga
Skrevet

Jeg blir med senere Hoa_Hottentott. Så du invitet meg men jeg er på slutten av spillet i campaign med kompis over Live. Etter vi er ferdig blir det sikkert online funsies. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...