Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?


Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Hah, n00bs :p

 

Har 900/1999 runder, hadde vært ferdig med den om nettet hadde vært oppe.

Skulle også ha startet på Insane for lenge siden, men dere skjønner tegninga...

Collectibles har jeg alle av i de to første Acts.

 

Er det noe vits i å nevne 100,000 kills? Selvfølgelig er jeg ikke i nærheten :p

 

men jeg gjorde det med random folk på nett så jeg skal ha litt kreditt for den.

 

mangler bare 100k (er på 7%) og 1000/1999

party like its 1999 kommer om ikke så veldig veldig lenge, men 100k... kommer til å ta en god stund

Lenke til kommentar

Noen som spiller nå? evt. vil spille litt? Har ikke pakket det ut av plasten enda, så er vel det man kan kalle n00b ;)

 

Blir ikke mer enn en liten time, though, skal tidlig opp.

 

GT: veggizah

 

Edit: Er feil tråd, men kan gjerne være med på noen runder me 1'ern også.

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt hver gang en av disse kjære trådene har blitt flyttet:

 

Det er greit for oss som allerede har tråden i "Mine Innlegg" og vet om den fra før, vi kan jo bare hoppe til "Mine Innlegg". Å putte den inn i en sticky sammen med masse andre like tråder er også helt greit, men det finnes noen punkter jeg synes er veldig negativt med dette.

 

1.
Hvem i huleste er det som faktisk sjekker sticky'er nå?
Gjør de mer synlige!

 

2.
De personene som burde få lett tilgang til trådene er ikke oss, vi spiller jo allerede, for oss er det samme f hvor den ligger. Det er alle de andre som er innom Microsoft forumet for å se om noen andre har det samme spillet som dem; De vil ikke finne en tråd som ligger i "Guild og Klan-diskusjon.

 

3.
"Guild og Klan-diskusjon"?
WTF?!
Vi er da ingen klan og vi søker ikke medlemmer til en klan. Vi prøver å la spillere finne hverandre enklest mulig. Det er IKKE enkelt å ha en tråd i en avsideliggendes kategori.

 

 

En mulig løsning? Muligens, kanskje, perhaps og maybe it could be?

 

Ett forslag jeg vil komme med er å opprette "Community" forum under Konsoll og PC-Spill kategoriene. Under "Konsoll" kunne det stått Microsoft, Sony, Nintendo, Felles og Community eller noe lignede. Under PC kunne det også vært et likt forum. Det denne lille kategorien da kunne tatt seg av ville vært alle disse "Spille Sammen" trådene.

 

Emnetittelene måtte hatt enten [PS3], [360], [Wii] eller [PC] først i emnetittelen etterfulgt av spillnavnet. F.eks [360] Call of Duty 4. Mer enn det trenger det ikke stå, da dette forumet kun ville hatt "spilletråder" og dermed blir lengre emnetitler som dette unødvendige: "[360] Call of Duty 4 - Signer her for å finne andre spillere".

 

Førstepostene burde inneholde noen kjappe regler og en enkel måte å poste Gamertaggen eller PSNid'en sin tydelig ved hjelp av bilde eller lignende. Det ville jo vært bedre og lettere for alle enn det små-merkelige som er her i dag.

 

My 2 Cents -Lakus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...