Mawrick Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Prøvde meg på en BW konvertering, synes i grunn det funker ganske bra selv, men alltid greit å høre hva andre synes...
Inc Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Tja, hadde du ikke dradd så hardt i spakene at man ser glorie og haloene, kunne det ha funket. Jeg kan like denne type bilder men dette er litt i overkant hva jeg takler. Tror jeg ville begynt på nytt med sort hvit`n. Endret 2. november 2008 av Inc
heggstad Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er enig at du har dratt litt for hardt i spakene her ja. Men likte derimot motivet. Fokusen derimot, sitter den ikke litt til venstre av mutterne? I så fall, så tar ikke det seg så godt ut.
Mawrick Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Takker for svarene, prøve å trekke litt mindre i spakene neste gang, fokuset skal ligge rundt de 2 skruene i midten så vidt jeg husker.
heggstad Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Mmm. Men av en eller annen grunn, så blir blikket mitt trukket til venstre side av av den bolten i midten av de tre..
Mawrick Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Mmm. Men av en eller annen grunn, så blir blikket mitt trukket til venstre side av av den bolten i midten av de tre.. Jepp ser det nå når du sier det.....
AndyG Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg er ingen kjenner, så skal ikke uttale meg om tekniske ting. Synes dog bilder er tøft, men den nederste bolten/mutteren ødelegger litt. Den ser litt plastik ut.
Mawrick Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Jeg er ingen kjenner, så skal ikke uttale meg om tekniske ting. Synes dog bilder er tøft, men den nederste bolten/mutteren ødelegger litt. Den ser litt plastik ut. jepp, kan nok være enig i det, den er ut av fokus i utgangspunktet, og ser ut som etterbehandlingen har ført til at den ser ut slik den er.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå