Gå til innhold

BK: Nuts and bolts BW

Mawrick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, hadde du ikke dradd så hardt i spakene at man ser glorie og haloene, kunne det ha funket. Jeg kan like denne type bilder men dette er litt i overkant hva jeg takler. Tror jeg ville begynt på nytt med sort hvit`n.

Endret av Inc
Skrevet

Er enig at du har dratt litt for hardt i spakene her ja.

Men likte derimot motivet.

Fokusen derimot, sitter den ikke litt til venstre av mutterne? I så fall, så tar ikke det seg så godt ut.

Skrevet

Takker for svarene, prøve å trekke litt mindre i spakene neste gang, fokuset skal ligge rundt de 2 skruene i midten så vidt jeg husker.

:)

Skrevet
Mmm. Men av en eller annen grunn, så blir blikket mitt trukket til venstre side av av den bolten i midten av de tre..

Jepp ser det nå når du sier det.....:)

Skrevet

Jeg er ingen kjenner, så skal ikke uttale meg om tekniske ting. Synes dog bilder er tøft, men den nederste bolten/mutteren ødelegger litt. Den ser litt plastik ut.

Skrevet
Jeg er ingen kjenner, så skal ikke uttale meg om tekniske ting. Synes dog bilder er tøft, men den nederste bolten/mutteren ødelegger litt. Den ser litt plastik ut.

jepp, kan nok være enig i det, den er ut av fokus i utgangspunktet, og ser ut som etterbehandlingen har ført til at den ser ut slik den er.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...