Fenazon Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Første gang her så skriver jeg på feil sted beklager jeg så mye.. Min mening om fallout3. Ser det har fått 9/10 jeg gir den 4/10 Synes spillet var bare helt tragiskt.. Ikke bare må man løpe til krampa tar deg men denne karen løper som en snile. Ekstremt vrient å treffe folk "noen fyker som en rakett til siden" å du bruker som regel opp til flere magasin for å ta livet av noen. De ser også deg lenge før du ser de. Å når du endelig har fått litt ammo så møter du noen fi å vips så er du tom igjen. Fienden tåler noe så voldsomt med kuler også. Skyter de i skallen på 1 meters avstand med hagle eller automatvåpen men pokker heller om de dør noe raskere av det. Det kryr av fiender å ammo er en mangelvare. Det er lite med farger men det er nå sikkert en del av poenget også. Det er bekk mørkt i mange rom du går inn i så du ser ikke en sjeit. Mulig det går ann å få lommelykt, da har ikke jeg fått det med meg hvordan man mekker det. Figuren du spiller kan så vidt hoppe,han kan ikke legge seg ned osv. ånei dette var bare helt tragiskt. Møter noen med jaktrifle "singelskudd" å jeg har minigun å jeg blir skadet godt selv om jeg fyrer av 100 skudd med minigunnen :S Det minner meg veldig om Crysis i treffsikkerheten som bare suger stort.. Sniper rifla var bedre for når du traff noen i hodet så tok de bra med skade/døde av det. Kunne faktisk ta noen på lang avstand. Er ikke første gang jeg spiller skyte spill heller så ingen noob der. Endret 2. november 2008 av Fenazon Delte opp innlegget, samt slettet salgsannonse
Fenixen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Er jo åpenbart at du ikke har satt deg inn i spillet for fem flate ører : 1. Ekstremt vrient å treffe folk? I fallout skal du Trykke på V, ja knappen på keyboardet, da får du opp VATS systemet, og hva skjer så? det er ikke noe problem å treffe folk.. Etterhvert som du får bedre stats klarer du deg for det meste fint uten VATS også. Må bare le når du skriver at du bruker flere magasin på en fiende; VATS VATS VATS VATS... 2. Ammo er IKKE et problem i fallout3, det florerer av ammo, følg questchainene så får du vite om fabrikker og raiderbaser som har overflod av ammo.. 3. Har du prøvd å fikse hagla di før du skyter på 1meters avstand? Repair skill? Jeg tar vanlige Super-Mutanter på maks 2skudd med hagla i nærkamp.. raiders tåler ikke det engang. 4. LOMMELYKT har du fra starten av spillet, den er på PIP-boyen din! Til slutt: Fallout3 er IKKE et skytespill! Det er et rollespill, hva innebærer det? Jo at det er mer enn dine skills som CS-gamer som teller når du skal skyte folk, det er viktig at du har rett skills på characteren din, mulig det er derfor du sliter sånn. Jeg tror nok du har gått på en kjempesmell og trodd at du har kjøpt et skytespill alla STALKER eller noe, men du har kjøpt rollespill, noe du åpenbart ikke liker Anbefaler deg likevel å gi spillet en sjanse til, for det er helt fantastisk når du kommer inn i det, men nå må du unnskylde, fallout venter Endret 2. november 2008 av Fenixen
Exxia Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det er ikke alle som synes det å bruke VATS hele tiden er så morro heller da. V = Win button
Fenixen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Blir for dumt å kalle V for winbutton, alle som har spillt Fallout 1 og 2 vet at VATS = Fallout, uten VATS hadde jo fallout-feelingen vært mye dårligere. du kan skru opp vansklighetsgraden og vettu.. medium er vel for cs-folk som kjører spray&pray på alle fiendene
orbok Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Kan noen forklare hvordan jeg slår på lommelykta i pip-boy? Jeg finner det ikke ut.
Exxia Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Blir for dumt å kalle V for winbutton, alle som har spillt Fallout 1 og 2 vet at VATS = Fallout, uten VATS hadde jo fallout-feelingen vært mye dårligere. du kan skru opp vansklighetsgraden og vettu.. medium er vel for cs-folk som kjører spray&pray på alle fiendene Joda, det vet jeg jo. Men, de kunne gjort det litt lettere å drepe uten å bruke VATS
dekar24k Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Fallout 3 er ikke et FPS.. De som klager burde heller holde seg til CS..
Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Blir for dumt å kalle V for winbutton, alle som har spillt Fallout 1 og 2 vet at VATS = Fallout, uten VATS hadde jo fallout-feelingen vært mye dårligere. du kan skru opp vansklighetsgraden og vettu.. medium er vel for cs-folk som kjører spray&pray på alle fiendene Joda, det vet jeg jo. Men, de kunne gjort det litt lettere å drepe uten å bruke VATS Kjempelett å drepe uten å bruke VATS.
SWAT dude... Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 jeg skal innrømme at jeg syntes spillet var litt middelmådig mtp reviews osv når jeg først prøvde det jeg og. Hadde vel intill igår spilt ca 4 timer elns.. Fikk snakka med en Fallout veteran som lærte meg litt om spillet, hvordan ting funka osv og ble sittende å spille i hele går. Rett og slett ett fantastisk spill! Og selv om VATS kansje er litt easy-mode mot f.eks en enkelt Ghoul har du jo ofte ikke mer enn 3-4 skudd i VATS før du er tom for Action Points, og da er det tilbake til vanlig FPS/TPS modus igjen. Dessuten har skills ekstremt mye å si på hvor mye damage du gjør på fienden med forskjellige våpen. jeg har selv 100 i Smallguns, noe som gjør at jeg lett kan ta de aller fleste fiendene med kun ett par skudd med Hunting Rifle. Det å bruke granater osv er også veldig til hjelp i mange situasjoner.
Fenazon Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Er jo åpenbart at du ikke har satt deg inn i spillet for fem flate ører : 1. Ekstremt vrient å treffe folk? I fallout skal du Trykke på V, ja knappen på keyboardet, da får du opp VATS systemet, og hva skjer så? det er ikke noe problem å treffe folk.. Etterhvert som du får bedre stats klarer du deg for det meste fint uten VATS også. Må bare le når du skriver at du bruker flere magasin på en fiende; VATS VATS VATS VATS... 2. Ammo er IKKE et problem i fallout3, det florerer av ammo, følg questchainene så får du vite om fabrikker og raiderbaser som har overflod av ammo.. 3. Har du prøvd å fikse hagla di før du skyter på 1meters avstand? Repair skill? Jeg tar vanlige Super-Mutanter på maks 2skudd med hagla i nærkamp.. raiders tåler ikke det engang. 4. LOMMELYKT har du fra starten av spillet, den er på PIP-boyen din! Til slutt: Fallout3 er IKKE et skytespill! Det er et rollespill, hva innebærer det? Jo at det er mer enn dine skills som CS-gamer som teller når du skal skyte folk, det er viktig at du har rett skills på characteren din, mulig det er derfor du sliter sånn. Jeg tror nok du har gått på en kjempesmell og trodd at du har kjøpt et skytespill alla STALKER eller noe, men du har kjøpt rollespill, noe du åpenbart ikke liker Anbefaler deg likevel å gi spillet en sjanse til, for det er helt fantastisk når du kommer inn i det, men nå må du unnskylde, fallout venter Er ikke meninga å tråkke noen rollespill diggere på tæra. Jeg har kanskje ikke satt meg så godt inn i spillet som jeg burde, å det kan nok være det at jeg ikke helt er så glad i rollespill. Er helt enig med deg at jeg gikk nok på en smell når jeg trodde det var et FPS spill. Men jeg skal gi det en sjangse å nå som jeg endelig har fått lommelykt så ser jeg kanskje mer hehe Det jeg også synes er meget slitsomt er at alt tar så langt tid, som feks å bygge opp figuren. Har en hel haug av forksjellige ting må bygges opp,å når dette tar lang tid mister jeg intr. Jeg liker når det er realistisk i skytingen å ikke så mye hjelpemidler,men skal teste ut VATS litt mere. Jeg har ikke blitt så flink enda at jeg kan reparere våpenet mitt tror hagla ligger på noen å 40 % å kan ikke repareres mer får jeg beksjed om når jeg får noen til å reparere det for meg. Kanskje jeg også er litt kjapp på avtrekkern med å trekke ned spillet men dette er nå inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha spilt det. Jeg blei bare kjempe skuffa over bevegeligheten til figuren. Han kan jo ikke gjøre noe, klarer så vidt å hoppe å det skuffa stort. Men man må jo skyte mye i fallout3, møter jo så himla mange å mye rart som er ute etter å ta livet ditt heletiden. Men skal holde øynene oppe å få tak i mere ammo Endelig har jeg lommelykt :D
MOO- Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Blir for dumt å kalle V for winbutton, alle som har spillt Fallout 1 og 2 vet at VATS = Fallout, uten VATS hadde jo fallout-feelingen vært mye dårligere. du kan skru opp vansklighetsgraden og vettu.. medium er vel for cs-folk som kjører spray&pray på alle fiendene Ehem, jeg foretrekker å aime på cs i stedet spray and pray, så STFU
Bulletus Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Spar på ammo !!! Guider og nettsider anbefaler folk å spare på ammoen - i en katastrofe verden er slikt manko. Utforske mye ! Spillegleden er utrolig avhengig av at du eksplorer mye og kanskje legger litt vekt på lockpick- mye ammo der også. IKKE bruke ammo på alt og alle, bruk melee der det går ann. Jeg hadde tonnevis med ammo før jeg i det heletatt kom til første questen - fordi jeg utforsket stedene rundt først. Og som andre har sagt ; Fallout 3 er ikke et hjernedødt fps , det er et rpg. Særlig den yngre garde som aldri har spilt den andre Fallout spillene bør tenke på dette.
Skurupu Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Fallout er et rollespill, ikke et FPS. Og forøvrig er jeg så uenig med deg som det går ann å bli: ¤ Du sier det er for store områder, og det tar for lang tid å bevege seg. Jeg skulle gjerne sett at det var enda større områder, og jeg ville også tatt bort quick travel. ¤ Du sier det er vanskelig å treffe folk, men det er også meningen. Dette er et rollespill, og det er hvor god karakterer er, og ikke hvor god spilleren selv er som skal ha mest å si i kamp. I starten er man dårlig, men etterhvert som man går opp i level styrkes karakteren din. Da jeg runda spillet på level 14 hadde jeg 95% sjangse for å treffe fiender i hodet, selv på ganske lang avstand. ¤ Ammo er mangelvare, og det er en bra ting. Dette er en post-apokalyptisk verden, og våpen- og ammunisjonsprodusenter er gjevnet med jorden.
Licht Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er ikke første gang jeg spiller skyte spill heller så ingen noob der. Det er derimot åpenbart første gang du spiller et RPG.
Fenixen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Vil du anbefale dette spillet? jeg anbefaler det hvertfall på det sterkeste.. Har 33 timer played nå, ble nett lvl18 og har så vidt gjort noe som helt på mainchainen. MEN nå er jeg tom for vanlige quester så det er vel på tide å få gjort litt mainchain Da jeg runda spillet på level 14 hadde jeg 95% sjangse for å treffe fiender i hodet, selv på ganske lang avstand. Legger mainchainen opp til at du kan bli medlem av Brotherhood of Steel eller outcasts? Må vite om jeg skal gjøre mainchain nå eller det som må til for å joine BOS
saladin waits for alice Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Fallout 3 = rollespill. Derfor dør de ikke med et hs.
Skurupu Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Vil du anbefale dette spillet? jeg anbefaler det hvertfall på det sterkeste.. Har 33 timer played nå, ble nett lvl18 og har så vidt gjort noe som helt på mainchainen. MEN nå er jeg tom for vanlige quester så det er vel på tide å få gjort litt mainchain Da jeg runda spillet på level 14 hadde jeg 95% sjangse for å treffe fiender i hodet, selv på ganske lang avstand. Legger mainchainen opp til at du kan bli medlem av Brotherhood of Steel eller outcasts? Må vite om jeg skal gjøre mainchain nå eller det som må til for å joine BOS Ikke les om du ikke vil spoile: Du blir medlem av Brotherhood of Steel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå