Gå til innhold

Fallout 3 fra Steam


Anbefalte innlegg

Kjøpte det via "pre-purchase" på torsdag, og ble litt skuffet over at jeg ikke kunne begynne å laste det ned med én gang. Nå når jeg endelig kan, sliter jeg med at nedlastingen ikke funker. Kom til ca. 47%, men nå står det bare "Download starting..." og slik har det stått i evigheter.

 

Har ikke opplevd nedlastingsproblemer hverken via GamersGate eller Impulse, og ikke via Steam heller tidligere. Greit at det sikkert er masse pågang første dagen, men uansett skuffende hvis Steam, den aller største portalen av dem alle, ikke har nok server-kapasitet til å kunne levere til alle kundene sine.

 

Eller kan problemet mitt være noe annet?? Idéer?

Endret av XE800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte det via "pre-purchase" på torsdag, og ble litt skuffet over at jeg ikke kunne begynne å laste det ned med én gang. Nå når jeg endelig kan, sliter jeg med at nedlastingen ikke funker. Kom til ca. 47%, men nå står det bare "Download starting..." og slik har det stått i evigheter.

 

Har ikke opplevd nedlastingsproblemer hverken via GamersGate eller Impulse, og ikke via Steam heller tidligere. Greit at det sikkert er masse pågang første dagen, men uansett skuffende hvis Steam, den aller største portalen av dem alle, ikke har nok server-kapasitet til å kunne levere til alle kundene sine.

 

Eller kan problemet mitt være noe annet?? Idéer?

bare trykk fallout 3 igjen og fortsett og download.

 

selv om den starter på 0% så har du fortsastt lastet ned de 47%.

 

For eksempel.

 

Du downloader et spill til 50% også går den til 0%

 

da er det bare og downloade 50% til også er den ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...