Gå til innhold

Valg av forsterker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Til den prisen er det ingen surround-receivere som greier å få høyttalerne dine til å yte maks. Men det betyr ikke at det er umulig å ikke få god lyd ut av dem! :)

 

Yamaha RX-V661 - Her får du utrolig mye for pengene. Hvis du ikke vil særlig høyere enn 3500,-, så går du for denne.

Harman/kardon AVR132 - Den billigste receiveren jeg linker til. Den lille prisen står ikke i stil med den store lyden.

Denon AVR-1709 - Den har mange tekniske finesser og finurligheter som feks. HDMI-switching. Tross dette, er min personlige favoritt RX-V661, i 3500,--klassen.

 

Hvis du vil sprekke budsjettet ditt med et par kroner, er det absolutt vært å sjekke ut Harman/kardon AVR155.

 

:)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Begge de receiverene går på 120 volt, så det spørs om de fungerer på norsk strømnett med 230 volt.

Må tuller du fælt din tullebukk. :p

 

Effektkrav AC 220 - 230V, 50/60Hz

 

På Yamaha-receiveren dreier det seg høyst sannsynlig om en skrivefeil. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Yamahaen veier 11,8kg og Pioneeren veier 8,1kg. Jeg er overbeivst om at det derfor finnes ganske mye mer krefter i Yamahaen. Egentlig er jeg inhabil i saken, da jeg selv har en Yamaha RX-V663 og er veldig fornøyd. Et sikkert kjøp! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...