Gå til innhold

Korte spill evt. oversikt over hvor langt tid en gjennomspilling tar


robiwan

Anbefalte innlegg

Jeg er i den situasjonen at jeg hverken har tid eller lyst til å tilbringe så altfor mye tid foran TV'en med spillkontroller'n i hånnda. Men spilling har alltid vært og kommer alltid til å være en stor del av livet mitt. jeg syns også det er en herlig følse og fullføre spill, men i det siste blir det vanskligere og vanskligere, for nye spill som du bare må prøve dukker stadig opp.

 

I løpet av det siste året kan jeg kunn komme på et fåtall spill jeg har rundet; Portal, Mass Effect, Call of Duty 4 og Assainss Creed.

 

Spill jeg kunne tenke meg å ha spilt igjennom:

- Far Cry 2(er på 50% nå)

- GTA IV (Er vel på ca 30-40%)

- Gears 2

- Fallout 3

- Fable 2

- Bioshock

- Lost Odessy

- Dead Space

- Saint Row 2

- Mersenaries 2

- Dead Rising

- Crackdown(mangler bare siste bossen)

- Call of Duty 2,3 og 5

- Brothers in Arms Hells Highway

- Battlefield Bad Company

 

Dette er de jeg kommer på i farta, for å ikke snakk om flere AAA tittler som er like undt hjørnet, og Live Arcade tittler(Prince of Persia, Doom, Duke, Braid osv)

 

Lurer derfor på hvilke spill som er veldig bra, men ikke nødvendigvis så lange. Og om det finnes noen oversikt på nettet over hvor lang tid det tar sånn ca. og spille gjennom et spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lost: Via Domus spiller du deg lett igjennom på 6-8 timer. Om spillet er bra er en helt annen sak, men det drar deg brukbart igjennom hvis du er fan av TV-serien.

Hehe... Holder faktisk på med det, men har blitt gjenglemt i hylla. Kanskje jeg skal gjøre meg ferdig med det når jeg er ferdig med Far Cry 2. Også ta Gears med en kompis og Fable 2 når i single player. Mener å ha hørt at fable 2 skal være ganske så kort, til rollespill å være...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Dead Space er veldig bra, går du gjennom alt tar det deg rundt 12 timer.

men du kan sikkert løpe igjennom på rundt 8 timer.

 

Gears 2 går det rykter om 15 timer, men i realiteten er det sikkert 10-12 timer.

 

Dead Rising tar en stund, husker ikke helt men rundt 20-25 timer

BIA:HH er vell rundt 15 timer

COD spillene 5 til 10 timer

Bad Company rundt 10 timer

Bioshock rundt 15 timer

 

de jeg husker i farta, husk at jeg liker å bruke god tid, så du kan kutta av noen timer hvis du bare løper igjennom

Lenke til kommentar

Lost odyssey kan du bare glemme. Det er bra men veldig langt. Andre spill har blitt nevnt oppover. Men braid er et sikkert kjøp. Hvis du er smart runder du det på noen få par timer. Hvis du ikke orker å tenke så mye så kan du finne ut løsninger på nettet. Portal har jo dukket opp også Live også og er forholdsvis kort, men er morsomt. Eller muligens Orange Box, hvor du får med half life 2 med to episoder ekstra også (pluss portal og team fortress). Ikke spesielt lange spill, men gode er de.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
dette hørtes veldig tafatt ut.

"jeg har ikke lyst eller tid til å spille mere, hvilke spill tar kortest tid"

da syntes jeg du heller skal ta deg en liten spille ferie og etter noen mnder, halvt år prøver du igjen.

:no:

Enig, hvis jeg hadde hatt kun et visst antall tilmålte timer pr dag å bruke på spill så hadde jeg heller brydd meg om at _kvaliteten_ på spillet var bra og ikke at jeg kunne måke gjennom det på en ettermiddag. Det lukter heller gamerscore horing...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...