Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.

unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ser dette.

Sist gang jeg prøvde daves proxy, så funket det ikke, men det funker nå. Merkelig. Lurer på hvor lenge morroa varer.

Skrevet (endret)
Denne linken fungerte for 1 min siden:

http://www.daveproxy.co.uk/browse.php?u=cz...ZC8%3D&b=13

Husk å sette inn et postnummer fra UK f.eks: SW1A 2AB

Hotlinking er ikke lov tydeligvis. Hva slags triks brukte du?

Hvis du besøker http://www.daveproxy.co.uk/ før du klikker på denne linken, så skal det fungere

Yay, det funket, er på programmet no. Så slapp eg å finne invite.

Endret av someOen
Skrevet
Jeg har ekstremt lyst på et inv. Om noen har noen til overs, og er så snille at de gir en til meg, blir jeg veldig glad!

Som det ble spesifisert lenger oppe:

Åpne denne linken først, og klikk deretter her.

De har vel sperra for den proxyen såvidt jeg vet... Ble endel som benytta seg av den etterhvert.

Skrevet

Jeg lagde en konto med proxyen nå, og den funker hvertfall. Spørsmålet er jo bare om det varer eller om man plutselig risikerer og få sperra kontoen?

Skrevet

Eneste muligheten jeg ser at de kan stenge de kontoene som er blitt laget med proxy er hvis de har loggført adressen du kommer fra, og koblet denne informasjonen opp mot brukeren, noe jeg syns virker svært lite sansynlig.

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

De ser jeg også at du først er registrert i England, med postnummer og det hele for så å bytte til ett annet land..:)

Skrevet
Hører forresten på Postgirobygget - Arne

Den sangen er bare så trist hvis du hører hva han synger... :(

Phax: Tror dette er ganske tilfeldig. Jeg sendte en klagemail om at jeg ikke fikk invites og fikk umiddelbart 2 invites til accounten min. Mens kammeraten min som brukte proxy fikk 5 nesten med en gang uten å be om det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...