Gå til innhold

Drøm søker ny server.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

En del medlemmer (7-8 stk atm) fra Drøm har vurdert å bytte server da køen på Sylvanas har blitt ekstrem (30 minutter til 1,5 timer er ikke uvanlig)

og i den forbindelse lurte vi på om folk her på forumet har noen anbefalinger å komme med, spar dere for kommentarer som server x er fin, begrunn svarene.

andre krav Drøm har i jakten på server:

- Ikke full (ikke kø)

- god pug-kvalitet

- Ikke lang arena og BG-kø

Ser ut som, for å si det rett ut, at alle rådene her er 100% tull. Det er ingen her som har nok erfaring med andre servere enn sin egen til å klare å gi noen gode råd, men folk tenker ikke så langt før de åpner munnen.

Med tanke på hvilke kriterer førsteposten gir så har dere vel fått mer enn gode nok svar. Mer tullete av deg å komme med en slik post. Men ikke kom til Nordrassil da, trekker posten min :p Ikke interessert å ha slike på servern min!

Skrevet
Ser ut som, for å si det rett ut, at alle rådene her er 100% tull. Det er ingen her som har nok erfaring med andre servere enn sin egen til å klare å gi noen gode råd, men folk tenker ikke så langt før de åpner munnen.

Og dette begrunner du med? Har spilt på 6-7 servere siden 2005, og er sikkert mange andre her som har gjort det samme. Svaret ditt derimot høres mer ut som surmaget oppgulp.

Skrevet
Battlegruppen er skikkelig ræva. Kan virke som den har bedret seg litt men ville tro at Alliance vinner minst 1/4 av pug bgs.

Her er koden å få premade!

Håper det ga en liten pekepinn

Battlegroupen er ræva fordi du kun vinner 3 av 4 ganger? eller misforstod eg her no? ^^

Er ikkje maggy-serveren 90% horde?

Skrevet

Europe - 29/10 Free Character Migration

Quote from: Wryxian (Source)

Due to population differences between the highest and lowest populated PvP realms, the following Free Character Migration will be available from October 29th to November 4th:

From: Grim Batol, Sylvanas

To: Shattered Halls, Burning Steppes

From: Frostmane, Kazzak

To: Karazhan, Xavius

From: Outland, Al'Akir

To: Haomarush, Auchindoun

From: Burning Legion, Ravencrest

To: Bladefist, Veknilash

Please note that this migration may be closed at any time should a destination realm's population rise too high.

If you have any questions about this specific migration, please feel free to add them below. However, note that migration is opened based on realm population analysis, not popular demand, so requests for other free migrations will not be responded to.

FAQ: http://www.wow-europe.com/en/info/faq/charactermove.html

Skrevet (endret)
Battlegroupen er ræva fordi du kun vinner 3 av 4 ganger? eller misforstod eg her no? ^^

Er ikkje maggy-serveren 90% horde?

Du er BRA klar for juling om du har planer om å levle 70-80 på en PvP-server som er kjent for å ha 1:6,2 ratio i horde favør(www.warcraftrealms.com). GLodge, Nihilum, Unforgettable etc. ville nok isåfall takket ja til et par nye "nåleputer". Snakker såklart om å levle alliance her :)

Endret av Woe
Skrevet
Meh. Trege PCT.

Hvilken server valgte dere da?

Frostmane var stengt :(

Men som sagt, Anachronos er servefen vi prøver, foreløpig har de fleste av oss transferret en char, jeg blant annet har bare sendt priesten da jeg ikke kommer til å bruke warrioren spesielt enda, for alt jeg vet ender warrioren opp med å støve ned eller den blir transferret til en server der jeg kun jakter pvp-miljø.

Takker for svar i tråden og hvis dere fortsatt vil anbefale servere er det bare å gjøre det, men vi har hvertfall bestemt oss :)

Skrevet

Og dette begrunner du med? Har spilt på 6-7 servere siden 2005, og er sikkert mange andre her som har gjort det samme. Svaret ditt derimot høres mer ut som surmaget oppgulp.

Det trengte å sies. Ingen av de innleggene jeg leste igjennom tydet på at folk hadde særlige annet å si en "jeg liker serveren min". Vel, "good for you", men det hjelper ingen andre. Hver gang en liknende tråd dukker opp, så drukner de gode rådene fra de få som har erfaring i poster fra folk som bare har prøvd en server.

Jeg tviler ikke på at du har god erfaring fra flere servere, men denne informasjonen blir også fort utdatert. Uansett, poenget er at folk som deg er i suverent mindretall i disse trådene.

Skrevet

Det trengte å sies. Ingen av de innleggene jeg leste igjennom tydet på at folk hadde særlige annet å si en "jeg liker serveren min". Vel, "good for you", men det hjelper ingen andre. Hver gang en liknende tråd dukker opp, så drukner de gode rådene fra de få som har erfaring i poster fra folk som bare har prøvd en server.

Jeg tviler ikke på at du har god erfaring fra flere servere, men denne informasjonen blir også fort utdatert. Uansett, poenget er at folk som deg er i suverent mindretall i disse trådene.

Jævla fjonball. Det som er 100% sikkert er at 1) du ikke har noen anelse om hvilke servere folk har vært på og hvilken erfaring de har. 2) Hvis folk har en bra server har de all verdens rett til å si det i denne tråden. 3) Det hjelper andre, Drøm, ettersom de leter etter en bedre server. 4) Serverinformasjon blir ikke fort utdatert med mindre den går fra sykt bra til sykt dårlig (eller omvendt) over natta. 5) Du er i mindretall og irriterer folk.

Skrevet

Spar deg navnekalling og spar deg å foreslå at jeg ikke skal få skrive fordi du påstår jeg er i "mindretall". Det må da være lov å påpeke at de aller fleste har veldig dårlig grunnlag for å kunne bedømme serveren sin hvis de ikke har erfaring fra andre servere? Selvsagt vet jeg ikke hva slags server folk har vært på, det vet ikke du heller, og det er hele poenget. Hvis person sier at "server A er genial", hvordan skal vi vite hva slags erfaring personen har med andre servere? Når flesteparten av de som kommenterte ikke engang kom med gode begrunnelser, eller sammenlikninger med andre servere, så er det ikke spesielt nyttig informasjon å basere serverbytte på.

Skrevet
Spar deg navnekalling og spar deg å foreslå at jeg ikke skal få skrive fordi du påstår jeg er i "mindretall". Det må da være lov å påpeke at de aller fleste har veldig dårlig grunnlag for å kunne bedømme serveren sin hvis de ikke har erfaring fra andre servere? Selvsagt vet jeg ikke hva slags server folk har vært på, det vet ikke du heller, og det er hele poenget. Hvis person sier at "server A er genial", hvordan skal vi vite hva slags erfaring personen har med andre servere? Når flesteparten av de som kommenterte ikke engang kom med gode begrunnelser, eller sammenlikninger med andre servere, så er det ikke spesielt nyttig informasjon å basere serverbytte på.

1) Du fikk et svar på helt lik linje med ditt eget. Kanskje tenke over hvordan du gikk frem i posten din?

2) Har aldri sagt at du ikke får skrive i den tråden her.

3) Har aldri gjort det til poeng at jeg vet serverhistorien til folk..

4) Du er i mindretall i den saken her fordi du er den eneste som mener at folk ikke har bakgrunn nok til å si om serveren er god eller ikke. 2 stk sier deg imot. 2>1.

5) Flere folk har gitt gode begrunnelser av hvorfor de syns serveren deres er bra. Om det faller inn i din kategori for god eller ikke er irrelevent.

Skrevet

Joda, jeg tok hardt i, men det forhindrer deg ikke fra å svare på poenget mitt. Jeg kom ikke med direkte personangrep, og ingen burde være så provosert over poenget mitt at det skal forsvare å slenge tilbake irrelevante kallenavn til meg. Jeg kan godt tenke over hvordan jeg ordlegger meg, men jeg er ikke den eneste i så tilfelle...

Hvis du får noe nyttig utifra rådene her, så er det flott. Jeg kan ikke se mange poster der noen prater på grunnlag av erfaring med flere enn en server, så "støy" ratioen er dessverre veldig høy, noe som var hele poenget mitt. Et poeng jeg ikke trodde at folk skulle ha så store problemer med å se....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...