Gå til innhold

Halloween: Frank the Bunny, Guy Fawkes etc.


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg kom akkurat på at jeg skal på halloween-fest på torsdag, og at jeg ikke har noe kostyme enda. Sekundet etter jeg kom på dette fant jeg ut at jeg hadde sykt lyst til å gå kledd som Frank the Bunny (Donnie Darko) eller med en Guy Fawkes-maske.

 

Men etter litt hektisk googling viste det seg at noe slikt vil være svært vanskelig å oppdrive før torsdag :p Noen som har enten

 

a) noen geniale tips på hvordan jeg kan få skaffet en av disse kostymene til torsdag?

 

eller

 

b) andre flotte forslag på hva jeg kan kle meg ut som? :p

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor hen i verden bor du?

Oppsøk din lokale hobbybutikk!

Panduro - masker

Eller en lokal kostymebutikk.

Festivitas

 

Der kan du få kjøpt masker, og hvis du er personen til det, skaff deg svarte tettsittende klær og en slik maske. Sånn så du kan se ut som en anonym person. Det høres kanskje ikke så skummelt ut nå, men når du ser det så får du skikkelig noia.

 

 

Evt. så kan du prøve å kle deg ut som Sweeney todd, som jeg skal gjøre på Halloween :p

Det er enklere enn forventet. En loslitt vest, stripete dressbukser, en hvit skjorte, skjerf, svarte sko og en vanlig svart parykk. Eneste som kan være litt vanskelig å få tak i er de barberknivene han har. Men alt det andre kan du få tak i på Fretex :p hvis ikke du er typen som villig sløser bort store mengder penger på kostyme da ;)

 

 

:D

Endret av olek21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...