MokkaKaffi Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Vet noen om noen bra unge spiller som kan utvilkle seg og blir veldig gode på cm4?
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 ståle svensen på fkh paul rolandsen på lofoten.
MokkaKaffi Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Skrevet 31. mars 2003 JEG SPILLER MED REAL MADRID, JEG VIL IKKE HA SÅNNE SPILLERE
Shulgin Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 JEG SPILLER MED REAL MADRID, JEG VIL IKKE HA SÅNNE SPILLERE Det høres ut som om du prøver å ta livet av ham, bare forbi han tok litt feil av hvilken "klasse" laget ditt var i. Synes du bør informere noenlunde hvor godt laget ditt er. Om du var dårlig til å informere, og han så tok feil av det, gir ikke det deg noen god grunn til å skrike at du ikke vil ha slike spillere. Tenk deg om, han prøvde bare å hjelpe. Kunne ikke dy meg.
bergangster Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 robinho, farnerud, källström, mida (strengt tatt hele ajax-laget), rooney, owen... Sjekk forumet på sigames.com, der har de nok av tips.
Shulgin Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 og med det mener du? Hvordan ville en forumtråd sett ut om alle som leste tråden og ikke hade svar hadde skrevet "nei" eller lignende?
andreasn Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Alle som har "Wonderboy" på profilen Send en scout til Sør-Amerika + en på Youth Scouting... de finner mye bra. Min fant noen ganske gode tenåringer i S.A. men husker ikke navnet på de. Pa Madou Kah er ikke så aller verst. Det var jo snakk om at han skulle til Real i virkeligheten..
Deidei Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 og med det mener du? At han som kritiserte cm kunne holde kjeft.
midtownmadnes Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Jeg liker CM men den konmentaren jeg svarte til fortjente ikke bedre!
el_krapyl Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Joe Cole og Mexes er gode og unge, men de er strengt tatt ikke talenter på samme måte, de har alt slått igjennom og er relativt dyre. Jeg vet dessverre ikke om så mange talenter selv, utenom Källstrøm som allerede er nevnt. Ellers vil jeg jo anbefale å kikke på nettet, men jeg har veldig, veldig liten tro på norske spillere Eneste nordmenn som er gode er jo Riise og solskjær.. Skal forøvrig ta meg en titt på nettet selv.. Kanskje starte med et dårlig lag og bygge det opp med talenter Ha det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå