Gå til innhold

Helv.... Komplett, selger bare dr...!!!


123453

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil nok ikke tro du får noe tilbake.. Kjenner flere med samme vifta som har montert dem.. JA de er litt harde, men NEI de har ikke knust kjernen..

 

Blir det samme som å si at det var bilforhandlerens skyld at du krasjet, fordi bilen var vanskelig å kjøre i forhold til andre modeller.

 

Men kan du påvise event. feil eller mangler med vifta/prosessor.. kan du ha en større kjangs.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men egentlig så er det en prestasjon å klare og knuse en slik cpu..

 

Har montert mange slike Globalwin kjølere...

 

Setter du den på med hjelp av håndkraft? hvis det stemmer, så fortjener du jo en ødelagt cpu! :evil:

Nei, da bør du kjøpe pakke pc på elkjøp..

Veldig mange på dette forumet som burde gjort det mener jeg....

 

Det er veldig enkelt hvis du bruker 2 små skrutrekkere, en til å holde på den ene sida, og en til å presse ned klamme.saken på andre sida...:grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: extreme på 2002-01-16 18:21 ]

Lenke til kommentar

Forstår godt at du er irritert over at prosessoren er ødelagt, jeg har også gjort det, men det var med en tt tårn vifte den var idiotisk å montere og idet jeg skulle ta den av gikk cpu i vasken... Etter det har jeg brukt en del forskjellige vifter og kjøleribbe og må si at den kjøleren er noe av det bedre jeg har brukt, lånte den av en kammerat og sitter nå med en taisol med kobberkjerne.

Temp med fob38 38-40grader

Har ikke sett på taisolen enda da jeg akkurat har bytte inn kabinettet og det ville ikke være retferdig å gi den dommen som dårlig fordi jeg har et møkka kabinett. Var litt klumsete montering på taisolen til jeg skjønte hvordan man skulle sette den på, da blei det helt genialt...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-16 19:21, Gorillaz skrev:

Dere tror visst ikke jeg har montert en CPU før, har montert utallige. Dessuten så var det snakk om en kjøler som har stååt på cpu i over halv måned e-mailen som jeg har sendt til komplett gir en bedre beskrivelse av det som skjedde.


 

Det er ingen som har påstått at du ikke har montert en CPU og kjøler før, men IMO så er det hos deg feilen ligger og derfor ikke har krav på ny CPU og kjøler. Hvor mange CPUer du har montert er irrelevant

Lenke til kommentar

Shit happends........... :sad:

 

_________________

-Bomboo

:evil:

AMD T-Bird 1300 mhz (200mhz fsb)

ABIT KT7-Raid

384 mb pc133 ram

Gainward Cardexpert geforceII MX400 64mb

Win XP Pro

Creative 8438e cd-rw :cry:

Pioneer 106-s DvD

WD 40 gb HD

Fujitsu 6.4 mb HD

 

[ Denne Melding var redigert av: Bomboo på 2002-01-17 13:02 ]

Lenke til kommentar

Jeg knuste kanten på min tbird 1,3. Tror egentlig det skjedde når jeg skulle ta viften av. Forbanna msi som smeller opp noen enorme kodensatorer rett ved socketen. Siden prosessoren fungerte helt greit, gadd jeg ikke å stresse med å få den byttet. Helt inntil en måned siden da den begynte å bli litt varm i topplokket. Ringte til datasjappa, og fikk en ny xp1600+ på dagen. Det er service det!

 

Magnus

 

Ps. Det betyr: hvilket skulle vises eller demonstreres

 

[ Denne Melding var redigert av: magma_81 på 2002-01-17 14:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...