Gå til innhold

Logitech Z-5500 til tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer rett og slett på om Logitech Z-5500 passer til å bruke som surround-anlegg til tv, eller om det er noe annet i samme prisklasse? TVn skal først og fremst brukes til tv-titting (så klart :p) og filmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det anlegget i stuen og synes det funker bra til det.

skal jeg si noe på det anlegget så drukner mellomtonen litt i diskanten og bassen av og til men ellers er det mye futt i det anlegget.

Skrevet

Ok, så lenge det funker i stuen går det greit :D Og når sant skal sies er jeg ikke så kresen på lyd at jeg tror drukning av mellomtonen blir noe problem for meg :)

Skrevet

Høres bra ut :) Men hvordan er det med ledningene, er de lange? For med det gamle anlegget hadde jeg litt problemer med å finne en god plassering for bakhøytalerne pga kort ledning.

• 2 uker senere...
Skrevet
Og det vil si?+ Kan ikke noe om det her;D HEHE

blir det heftig lyd med den her tv http://www.hifiklubben.no/produkter/bilde/...lcd_tv_sort.htm og z - 5500???

## dobbelpost slått sammen ##

Dette er off topic, men anbefaler deg å kjøpe en annen tv en den du linker til dersom du skal kjøpe ny tv. Er ikke noe galt med tven, men til den prisen får du en 37" tv med samme spesifikasjoner. Full-hd på en 32" tv er også bortkastede penger med mindre du skal med "nesa intil skjermen!"

Skrevet

grunnen er at jeg ikke har plass til mer en 32 ". Spørte rundt på hifi og de sa at jeg burde velge full hd etersom jeg sitter ganske nærme og spiller ps3 på den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...