Gå til innhold

TEST: Aerocool Aero S201


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere skriver at prisen er et pluss! Det er jeg ganske uenig uenig i.

749kr uten PSU er etter min mening ikke billig. Til sammenligning får man et slikt:

 

AA003030_pro_a.jpg

 

hos http://www.databutikken.com/no/ med 300W PSU til bare 468 kr. Vil du ha en annen PSU så har du likevel spart 281,- kr OG har fått deg en reserve-PSU. Nå har jeg ikke sett noen test på dette, men utseende SER i hvertfall veldig lovende ut, og det har lyd-utganger og innganger og USB i front for dem som måtte ønske det.

 

[Edit] Takk til Nostradamus som tipset meg som dette i en annen tråd.

Lenke til kommentar

Enig med deg der Civilix, jeg synnes absolut at det var litt raust med terningen.

 

Ikke utrekkbart skuff for hovedkort.

 

Synnes også at det mangler noen detaljer i testen:

 

Hvor god luftgjennomstrømningen er.

Temp i kabinettet med vannlig cpu.

Material kabinettet er laget av (inkludert sidedør).

Støyfaktor (noen kabinetter demper mindre lyden).

 

Har ikke tatt i kabinettet selv, men fra bildene føler jeg at det burdet få ca 3+

Lenke til kommentar
Dere skriver at prisen er et pluss! Det er jeg ganske uenig uenig i.  

749kr uten PSU er etter min mening ikke billig. Til sammenligning får man et slikt:

 

sweexxexs.jpg

 

hos http://www.databutikken.com/no/ med 300W PSU til bare 468 kr. Nå har jeg ikke sett noen test på dette, men utseende SER i hvertfall veldig lovende ut, og det har lyd-utganger og innganger og USB i front for dem som måtte ønske det.

 

Helt enig med deg der siemen.

Kan jo være et must får man tester et kabinett å sjekke prisen på tilsvarrende produkter før man begynner å utale seg om det er billig eller ikke.

Med såpass mange like modeller på markedet så må det SVÆRT mye til for at man skal gi såpass høye terningkast.

Lenke til kommentar
Dere skriver at prisen er et pluss! Det er jeg ganske uenig uenig i.  

749kr uten PSU er etter min mening ikke billig. Til sammenligning får man et slikt:

 

AA003030_pro_a.jpg

 

Som jeg sa i denne tråden kunne jeg tenkt med en test av det ja.

 

 

Men over til testen: Minus for ikke integrert diskettstasjon? Personlig syns jeg integrerte diskettstasjoner er mildt sagt stygge. Poenget er at dette er forskjellig fra person til person. Noen liker det og noen liker det ikke. Siden det er så personlig bar det ikke komme som noe pluss eller minus i konklusjonen. Bør nevnes i testen slik at folk blir obs på det men ikke noe mere.

Lenke til kommentar

fordi at spiderman går av moten, og da sitter man der med et kabinett og får høre "spiderman - hahahaha! for en taper lissom. Spiderman var jo in for 4 år siden" (ikke at noen sier lissom på disse kantene av landet da, og takk gud (eller noen andre) for det)

 

Vel, nå har jeg svart på spørsmålet ditt. Hva svarer du på mitt? :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har dette kabinettet noen slags for for bein å stå på ? Noe i gummi eller?

Vurderer dette kabinettet! Ser fett ut , Godt nokk å modde litt på ! Men jeg liker å ha en power led! Det føles trygt  :p

 

kjøp deg en LED vifte om du vil da... Vil bare si at den har gummi-knotter, men det er intet kabinett :woot: . Det er en KOFFERT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...