Gå til innhold

BK: Far og sønn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes også det ser ut som fokuspunktet ligger et eller annet sted mellom øynene til søskenbarnet ditt og øynene til sønnen hans.. Gode bilder ellers, da. Denne montasjen hadde antakelig havnet på veggen dersom jeg hadde vært dem. :)

Det hadde forresten vært fint å se ansiktet til gutten på bildet lengst ned til høyre, det lengst opp til høyre er helt greit, for der er det en handling som rettferdiggjør at ansiktet er skjult.

Lenke til kommentar
forsøke med sort? :)

 

Er ikke det litt tabu for deg nå da? Alt som ikke har med hvitt å gjøre, mener jeg.. ;p

[/intern]

 

Edit: Jeg er for øvrig uenig i at det er for mye bakgrunn. Jeg synes det er fint å se at noen tør å komme med portretter som ikke er übertette. Dog kunne du kanskje ha hatt litt tynnere rammer mellom bildene?

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Syns det var en fin serie, jeg bra komposisjon. Jeg er glad i SH, og min mening når det gjelder SH er at det stort sett blir mer pop i bildet om man kjører på med litt krafigere kontrast (seff med måte som alt annet :) ). Prøv å kjøre på med et par kurver-lag i PS, for å øke kontrasten. Jeg ville også lysnet ansiktene deres litt (spesielt om du velger å øke kontrasten), da dette er fokus-punktet.

 

Grunnen til at det er noe "rart" med fokus på det store bildet er jo grei. Fokus bør strengt tatt ligge på ansiktet til gutten, da han er nærmest kamera. Det ville gjort bildet mer naturlig. Om ikke kunne du kjørt en litt mindre blenderåpning for å få både far og sønn skarpt.

 

Serien ser litt sånn takkekort aktig ut forresten :)

Lenke til kommentar
Syns det var en fin serie, jeg bra komposisjon. Jeg er glad i SH, og min mening når det gjelder SH er at det stort sett blir mer pop i bildet om man kjører på med litt krafigere kontrast (seff med måte som alt annet :) ). Prøv å kjøre på med et par kurver-lag i PS, for å øke kontrasten. Jeg ville også lysnet ansiktene deres litt (spesielt om du velger å øke kontrasten), da dette er fokus-punktet.

 

Grunnen til at det er noe "rart" med fokus på det store bildet er jo grei. Fokus bør strengt tatt ligge på ansiktet til gutten, da han er nærmest kamera. Det ville gjort bildet mer naturlig. Om ikke kunne du kjørt en litt mindre blenderåpning for å få både far og sønn skarpt.

 

Serien ser litt sånn takkekort aktig ut forresten :)

 

Takk fort tipset, du hadde så alt for rett når det gjaldt kontrasten. Bildet henger faktisk i stort format i stua deres ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...