Gå til innhold

Ny info om Call of Duty: World at war

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Årets Must have spill fra min side ;)

Hvordan registrer man seg på Pc betaen? Har account på siden

BTW, sitter med en XBOX 360 beta kode, men har ikke xbox 360, så her er en mulighet til en gratis beta(tror jeg, veit ikke om den funker>)

Send PM og kanskje du får den?¨

EDIT: Keyen er gi bort

Endret av *meep*meep*
Skrevet

jeg håper det blir et bra spill, men jeg er ganske skuffet allerede, de driter helt tydelig i oss PC spillere, og kommer ikke med informasjon om noenting, utrolig dårlig, ved unntak av at betaen bare blir helt utrolig bra, blir dette det første COD spillet jeg ikke kommer til og kjøpe.

Cod1 er fremdeles det beste!

Skrevet

Hmm

Tenkte egentlig på PC versjonen når jeg lagde tråden i "PC spill" forumet, men siden den nå alikevel er flyttet til generelt, så kan jo konsollversjonene også diskuteres.

Bare folk presiserer hvilken utgave de snakker om. :)

Ontopic:

Jeg har også fått en xbox betanøkkel i går, men den må "hentes" før den 19.10?

Virker som de sliter litt om dagen. Mye tull på hjemmesiden til spillet.

Skrevet
meep: For å delta i pc-betaen holder det å registrere seg på den offisielle siden, ihvertfall er det slik jeg har forstått det. :)

Okei. er registrert så gjenstår å se om jeg får en beta... :)

Skrevet

Gledet meg ganske mye til dette spillet etter å ha spilt COD4, men med en gang jeg fant ut at det blir same WW2-setting som COD1/2/3 så ble jeg litt skuffet. Er klar over at det er en annen utvikler, og det kan godt hende at de ikke hadde hatt sjans i å lage et moderne krigføringsmiljø slik som Infinity Ward gjorde i COD 4, men håper at de har hentet å lært mye fra fireren. Da tenker jeg spesielt på tilpasning av karakter i form av forskjellige ferdigheter og egenskaper. Syntes at WWII-temaet begynner å bli greit nok oppbrukt nå, og at det er på tide å komme opp med noe mer kreativt enn å ha land mot land på det og det stedet.

Jeg er ikke noen stor COD-fan, men har likevel spilt gjennom 1, 2, 3 og litt fire, men var aldri noen stor fan av de første tre i serien. Ble mye av at en måtte gå stien som utviklerene hadde lagt for deg, og drepe hauger av fiender som kom der og der. Spreng den tanksen og få airstrike der. Det ble plankekjøring rett gjennom hele spillet uten noen spesielt god multiplayerfunksjon. Fireren derimot var helt rå på multiplayer, og håper at femmeren har noe å stille opp med der også.

Jeg kommer nok likevel til å kjøpe spillet, enn hvor skeptisk jeg er. Er ihvertfall en del spill som står høyere på listen enn dette spillet her!

Skrevet
Cod:waw gone left4dead, lol overrasket =D Så kult ut da

Det var LITT overraskende å se zombier i CoD, ja. Jeg trodde et øyeblikk det var MP-delen av kommende Wolfenstein. Jeg synes forresten disse ser ut som "ekte" zombier, i motsetning til de raske i Left4Dead. Det er forskjell på zombier (døde folk, som i Dawn of the Dead) og infiserte (levende folk, som i 28 Days later).

Skrevet

Betaen kommer i kveld. :)

What does the PC BETA include?

3 Maps: Castle, Makin, and Roundhouse (yes, map hole fixed). All gametypes will be available, and your level cap will be set to 40.

And of course, in case you missed the memo, there will be a fleet of Day-1 servers provided by GameServers.com to ensure you find a lag-free server right out of the gate.

I see players in servers!!!

That's us testing. We've been testing all the day-1 servers, and preparing this thing for the launch. If you saw anybody in servers over the past few days, or tonight, that's us =). The good news is, all systems are go, and I can't wait to tear it up with you guys tomorrow!!!

How will this all go down?

The minute the BETA launches, an e-mail will be sent out to every registered user on CallOfDuty.com, informing them of the launch. You will simply need to go to your Account / Profile tab of your account and your code will be right there (not just yet, when the thing goes live). You’ll also see a nice big announcement here, and some PC BETA forums will be created.

The Account / Profile page will also have a mirror listing of all known mirrors where you can download the file. The file you download will require a key upon installation, which is where you’ll enter the code you find in your profile.

But my FilePlanet download has started, what does this mean?

Nothing. It means that if you are a paid subscriber, they are allowing you to pre-load the file (it's rather large). You will not be able to play without a key, and probably won't even be able to install it until they unlock the file. So please don't get your hopes up thinking you'll be playing tonight, because you wont .

Stay tuned!

Regards,

-JD

Skrevet
Cod:waw gone left4dead, lol overrasket =D Så kult ut da

Det var LITT overraskende å se zombier i CoD, ja. Jeg trodde et øyeblikk det var MP-delen av kommende Wolfenstein. Jeg synes forresten disse ser ut som "ekte" zombier, i motsetning til de raske i Left4Dead. Det er forskjell på zombier (døde folk, som i Dawn of the Dead) og infiserte (levende folk, som i 28 Days later).

De i L4D er infiserte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...