Gå til innhold

Ny info om Call of Duty: World at war


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, spillte et par games nå!

 

Det virker som at det er litt treigere enn CoD4. Bare bra spør du meg, da det får spillet til å føles mer ut som et eget spill enn en WW2 mod. Har alt på full peis og har en konsistent høy FPS.

Ble faktisk veldig overrasket av PC versjonen, da jeg ble ganske skuffet over 360 versjonen. Kjøp er faktisk under vurdering nå

Lenke til kommentar

Da har jeg også fått spilt litt og er meget positivt overrasket!

 

det føles kanskje litt stivere og tregere enn cod4, men det gjør meg svært lite siden det egentlig bare gameplay messing minner om cod1, våpnene virker mye bedere, om enn litt svake.. bolt action riflene er 1 shot kanskje 50% av gangene, men det er bare den første, de neste er sikkert kraftigere.

Mapsene virker så langt mye mye bedre enn de i cod4, mye mer variert passer for både mg og rifle fans, liker spessielt kartet som heter castle.

Må også si at jeg liker det faktum at de har hunder med i spillet, er litt kult og snu seg for og bare se rett inn i kjeften på en vill hund, en gang ble meg og en lagkammerat sittende og forsvare oss mot hundeangrep hver gang, vi brukte bolt action så det var bare så vidt det gikk, hadde det bare vært en av oss hadde det ikke endt så bra.. føltes bare kjempekult.

 

angående grafikken er jeg litt skuffet, det er difinitit dårligere en cod4, virker litt livløs syntes jeg, men den holder til min standar, selv om jeg kanskje syntes den krever litt mye.

 

Personelig syntes jeg dette spillet føles mer Call of Duty en det cod4 gjorde.. noe av det første jeg sa etter at jeg prøvde cod4 var at jeg ikke hadde kunnet gjettet meg til at dette er et cod spill. Cod5 føles som Call of duty igjen, hurra!

 

ser ut til at det blir kjøpings på meg også!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

PC Beta Keys:

AUQU-ST97-74E3-34CW-6B88

 

C93U-3UTP-QAQU-SWCP-8A98

 

 

første man til mølla, vær grei og ikke ta begge, 1 til hver.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...