Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der var et klasse mål, fantastisk å se på spillere som tørr å gjøre noe slikt..

Hadde det ikke vært blåst for offside hadde det vert dritkult, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som fikk med seg Palermo - Inter i går? Ble meget, meget tidlig køye på meg så fikk ikke muligheten. Må jo ha vært en kanonmatch. Og selvfølgelig vant Palermo (hjemme).

Skrevet

Noen som fikk med seg Palermo - Inter i går? Ble meget, meget tidlig køye på meg så fikk ikke muligheten. Må jo ha vært en kanonmatch. Og selvfølgelig vant Palermo (hjemme).

Sikkert en fantastisk kamp for den nøytrale. Iallefall andreomgangen.

Skrevet

Barca - Milan 2-2, vad tycks? Milan spillte en skikkelig knallkamp etter min mening.

Tre av fire mål er nydelige. Milan var stusselig som bare det, men sånt er normalt når man spiller mot Barcelona. Barcelona virket utrolig rufsete i forsvar, og det er sterkt og greie 2-2 mot Barcelona, både hjemme og borte.

Skrevet (endret)

Barca - Milan 2-2, vad tycks? Milan spillte en skikkelig knallkamp etter min mening.

Ble ikke imponert av Milan. De har griseflaks som får poeng i dag. Men Barca viste noen svakhetstegn mot gamlehjemmet og det er gledelig.

Endret av Geir M
Skrevet

Noen her som har Viaplay? bestilte det i går, for å se Villareal vs Bayern i dag, da fant jeg linker til denne kampen, men klarer ikke å finne det nå.

Skrevet

hva? jeg fant jo linker til den kampen på viaplay både i går og tidligere i dag. men di kan altså velge å ikke sende den i dag da?

Skrevet

Jeg skal ikke si sikkert om den sendes på Viaplay eller ei i tillegg, men den er hvert fall satt opp på TV2 Sport i kveld og logisk sett skulle jo det si at Viasat ikke kan sende den samtidig ellers ville det vært uheldig for TV2 som har kjøpt den av Viasat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...