Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert av å høre på Magnar Kvalvik eller hva han heter. Armaden... Hvem prater sånn?

Uansett, Real dominans, men Barcelona har klasse på topp, Messi og Villa kan skape noe alltid. Lite finspill uten Xavi og Busquets må jeg si. De to er veldig viktige. Pique også forøvrig.

Alltid morro når Messi scorer. Merker at følelsene mine til Barcelona blir mindre og mindre, men Messi er jeg fortsatt like fan av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I supercupen spilles det to kamper. Neste er på onsdag tror jeg, på Camp Dass.

Synd Real Madrid ikke vant, rundspilte verdens beste fotballag i skuespill i 90 min.

Endret av D a n i e l
  • Liker 1
Skrevet

straffekonk nå eller ?

edit ; sitter å ser på spansk link så fatter ikke så mye av hva som sies :p

Russisk her. :D

En veldig god kamp der Real nok hadde fortjent en seier. Irriterer meg likevel over en del stygt spill og mange overdrivelser.

Skrevet

Stygt spill er det hvertfall. Mange unødvendige etterslengere.

Var en fin El Clasico dette her da. Begge lag snytt for straffe mot slutten da. Kommer til å bli close race igjen.

Skrevet
Irriterer meg likevel over en del stygt spill og mange overdrivelser.

Fra Real Madrid sin side?

Ja, i størst grad, men det var til stede hos begge.

Håper du så hvordan Alves kjørte en reprise fra Copa del Rey finalen etter taklingen fra Pepe.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Nok en gang; Hva skal Barca med Fabregas når de har en Thiago?

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Fabregas ødelegger bare utviklingen for unggutten. Thiago er et enormt talent som jeg trodde ville fylle Xavis sko om noen sesonger, men overraskende nok velger de altså å hente tilbake en gammel kjenning.

Skrevet

Fabregas ødelegger bare utviklingen for unggutten. Thiago er et enormt talent som jeg trodde ville fylle Xavis sko om noen sesonger, men overraskende nok velger de altså å hente tilbake en gammel kjenning.

Ikke så overraskende at Cesc kommer. Thiago kan vel også lånes ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...