Gå til innhold

Fagforening som spesialiserer seg på driftspersonell?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

har nylig fått jobb som driftskonsulent kommunikasjon i ett større norsk IT-selskap. Foreløpig er jeg uorganisert, noe jeg ikke føler meg komfortabel med i disse usikre tider.

 

Det er svært få av mine kollegaer som er organiserte, og de er medlem av svært spredte forbund, som i tillegg ivaretar deres interresser på en dårlig måte.

 

Finnes det noen norske, helst partiuavhengige forbund som spesialiserer seg på IT-folk som driver med drift?

 

Til nøds kan jeg melde meg inn i ett forbund som ikke oppfyller disse kravene, da det uansett er bedre enn å være uorganisert, men det er fint om noen her kan fortelle om sine erfaringer med ulike forbund, og evnt. hvilke dere synes passer meg, om det skulle være noen innspill.

 

På forhånd takk :)

Endret av bepe86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å søk på Nito først. (er ikke med i nito men jeg misliker sterkt alt som har med LO å gjøre)

Kategori 2

 

Øvrige søkere. Les mer om opptakskriterier for kategori 2

 

NB: Kopi av vitnemål/karakterutskrift og CV som beskriver tilleggsutdanning og yrkespraksis, samt en bekreftelse på at den stillingen du innehar normalt bekles av ingeniører må sendes [email protected] etter at du har gjennomført den elektroniske innmeldingen - før søknaden kan behandles. Søknader som sendes inn under denne kategorien vil bli sendt til behandling i NITOs opptakskomite, og kan dermed ha noe lenger behandlingstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...