Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullt mulig med E-massasje, et par robothender i stua til mor og et par hansker med motion detect foran sin egen PC, kobler driten sammen og mor blir happy. Man driter selvfølgelig at dette kun er leketøy for MIT-professorer.

Skrevet

Men det blir litt stress da, hvis jeg MÅ hjem for å kjøpe det og montere det så vil tro det er lettere og bare dra hjem til hu mor og gjøre det uten hjelp av pc..

Skrevet (endret)
Tok tilbake kontrollen over alle billettene, mest fordi jeg er en maktjunkie, det har ingenting å gjøre med at det viser seg å være mest praktisk.

Får jeg fortsatt redbull og påskeegg? :(

Endret av WheelMan
Skrevet
Tok tilbake kontrollen over alle billettene, mest fordi jeg er en maktjunkie, det har ingenting å gjøre med at det viser seg å være mest praktisk.

Nei.

Skrevet

Såklart du får... :tease:

Skrevet

Gi mannen litt tid da. :)

Skjønner ikke poenget med å stresse med det. Fortsatt godt over en uke til TG åpner dørene..

Skrevet

Men det er fortsatt noen dager til :)

Tenk dere selv, er ikke småtteri å seate så mange figurer på akkurat den plassen de skal ha ;)

Skrevet

Devastating news:

Budgettet er sprengt, stryk meg fra lista (som jeg ikke er på i utgangspunktet).

I klar tekst: QBab kommer ikke på TG.

Kondolanser kan sendes til min mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...