Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner ikke med at det skulle gått ann å få kjøpt en tskjorte uten å være med på rekka? Sitter alltid med venner på TG (hvorav ingen av medlem her), men likte skjorta. :)

Skrevet

Hei Iceman.

Virker som om jeg er litt utdatert siden i fjor(08). Det har vært en del forberedelser ser jeg. Skal være med i år(09) òg. Er det mange påmeldte på HW-rekka i år?

Jeg tar med meg 4 stk, hvorav to var med i fjor.

Kan du avsette 5 plasser i mitt navn? så skal du få opplysninger av dem når bilettene legges ut på PTN.

Du får opplysningen på mail-adressa som er oppført i 1.post.

Skrevet

Jeg og Programvare skal dele på 3 eller 4 plasser hvis vi ikke blir crew. Kan man sitte i hw-rekka selv om man er crew eller må man sitte i crewområdet?

Jeg og Programvare skal dele på 3 eller 4 plasser hvis vi ikke blir crew. Kan man sitte i hw-rekka selv om man er crew eller må man sitte i crewområdet?

Skrevet (endret)

Jeg skal hvertfall være med som sist gang ;D Helst midt mot senen men det blir vell senere.. Skal først å fremst sjekke hvor mange som skal være med. Så sier jeg ifra på mail

Endret av dizment
Skrevet
noen som vet når vi kan kjøpe biletter?

og er det fortsatt partyticket som selger?

Joakim, TG 09 er ikke i år .. men neste år ;D 09!!! Så må du lese litt mere !

Skrevet

Skal så definitivt på TG'09!

Har ikke vært der siden TG'07 og da ble det litt rot så jeg mistet plassen min på HW-rekka av en eller annen uforklarlig grunn?

Usikkert hvor mange jeg drar med da, er hvert fall meg og en kompis, men vi blir nok mest sannsynlig totalt minst 3-5stk?

Det er vell ikke noe problem om jeg drar med 2-3 som ikke har noen forbindelse med HW.no i det hele tatt? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...